#1
|
||||
|
||||
Trockensumpfschmierung Trockensumpf VW 827 1,6L - 2,1L
leuk spul , jammer dat het niet op m,n poloblokkie past..
Die Anlage passt unter alle VW 827er Motore. Also eigentlich alle 1,6 Liter bis 2,0Liter und halt auch alle die da drüber liegen aber auf dieser Basis aufgebaut sind Auch die 16Ventiler gehören zu dieser Baureihe. http://cgi.ebay.de/Trockensumpfschm...=item3efee1e24c Artikelnummer: 270564188748 |
#2
|
||||
|
||||
Ook mooi speelgoed, scheelt ook n aantal cm in verhouding met n origineel carter lykt my.
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold |
#3
|
||||
|
||||
Dat is maar net hoe groot je olie tank is,want die is er niet bij en ook de slangen niet,die moet je zelf regelen.
|
#4
|
||||
|
||||
Wat is precies het voordeel van dit ding??
__________________
Voorzitter't Team VW-Speed.nl My Project : http://www.volksforum.com/forum/sho...5&highlight=ABT |
#5
|
||||
|
||||
Dit is alleen interessant voor high performance motoren. Voor de racerij. Zo heb je geen last van een lucht aanzuigende oliepomp, om maar eens een voordeel te noemen.
|
#6
|
||||
|
||||
álleen interessant voor high performance motoren ben ik niet helemaal met je eens, een standaard 16v zou op een dagje nurburgring ook droog kunnen lopen in een lange doordraaier
dit scheelt ook een paar cm grondspeling en er is een veel grotere groep die er tegenwoordig alles aan doet om zo laag mogelijk te rijden en daar is het óók interessant voor |
#7
|
||||
|
||||
Mja, dat is waar. Maar als je nog een beetje rendement wilt hebben van de investering dan zou ik zeggen: Gebruik het waar het oorspronkelijk voor uitgedacht is
Maar inderdaad, er zijn wel een paar argumenten aan te dragen om het als nog op een standaard motor te schroeven. Zelf zou ik dat alleen niet doen. |