![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey
We zijn bezig met een G60 ombouw in een MK1 Cabbie, Nu is er wel veel over te vinden op internet, maar het grootste probleem is de kabelboom en daar vind ik maar weinig over. Aan de motor hangt een kabelboom van een corrado. Binnenin de auto is de kabelboom van een cabrio ori. Welke zekeringskast heb ik dan nodig? of is er een makkelijke oplossing? Iemand wat meer info hieromtrent? Mvg maarten |
|
||||
|
||||
![]() http://www.gti-g60.nl/
Onder allerlei. edit (5) 7 draadjes meer is het niet. Is al lang geleden deze uitleg heb gemaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Okee dit ga ik morgen eens proberen! Iemand wat meer info ivm de telleraansluiting? Mvg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tellerkabel prik in en klaar? Of bedoel je de electronica? Dan is de toerenteller de enige wat je hoeft aan te sluiten dat is de bobine draad zwart/rood. Staat volgens mij in het schema op de website. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wel, maar welke kabel heb ik hiervoor nodig voor de teller? want nu zit ik met de originele golf 1 teller, en de bak die eraan hangt heeft een digitaal signaal (02a) Verder, hoe heb je het gedaan met de benzinepomp? Mvg maarten |