|
|||
|
|||
Golf 2 heldere achterlichten
Heren,
Ik heb een paar weken geleden eindelijk mijn golf 2 aangeschaft; Een donkerblauwe diesel uit 84 (post binnekort wel keer foto's). Ik denk erover om alvast de orginele achterlichten te vervangen door een wat heldere of donkere achterlichten (wat staat beter?). Nu vraag ik me af of er verschillende modellen (niet kleur) achterlichten zijn? Of is er 1 soort golf2 achterlicht die overal op past (alle bouwjaren, types)? Ik neem tevens aan dat het lostschroeven en opschroeven van het achterlicht de klus klaar maakt ofniet? Of komen er nog ingewikkelder zaken bij kijken? Tim |
|
||||
|
||||
Alle achterlichten van Golf 2 (oud en nieuw type) zijn uitwisselbaar.
Zitten met 3 moertjes vast, en dat was het Mocht je interesse hebben, ik heb nog een setje liggen waar ik afstand van doe
|
||||
|
||||
Heldere kun je beter niet doen i.m.o.
Half rood/half zwarte (non-crystal) of compleet rood (non-crystal) zou ik eens proberen. En montage is eenvoudig !!
|
|||
|
|||
Oké mooi om te horen.
Donker of helder setje (foto?)? Hoeveel vraag je ervoor? |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedoel je deze? http://link.marktplaats.nl/336769824 |
|
||||
|
||||
ja dat zijn wel nette achterlichtjes, helder op een mk2 uit 84, smalle bumpertjes, spijltjes, neeeh....aan de andere kant ben je iig wel uniek, maar mooi is anders
|
|
|||
|
|||
Heb ook nog wel een aantal setjes liggen.
Helder origineel en donker. € 25 per set
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn dit geen gti achterlichten? of zit er er naast
|
||||
|
||||
Quote:
nee,klopt...
|
|||
|
|||
Heldere achterlichten?!?
Als je je auto gelijk wilt verneuken moet je dat zeer zeker doen. Helder past gewoon niet bij een ouder type auto, laat dat aan de auto's over waar 't origineel bij geleverd is. Als je mooie achterlichten zoekt heb ik nog een setje wit/ rode, zijn zeer zeldzaam geworden. Als je interesse hebt kun je een pb sturen
|
||||
|
||||
Op donkere auto's kunnen heldere achterlichten heel goed staan, maar hangt er altijd een beetje van af hoe je de rest van de auto aanpast.
Als jij het wil doen, gewoon doen. Autostyle kan je zoiets vast leveren, anders gewoon Marktplaats in de gaten houden. Het is niks wat niet snel terug gebouwd is naar origineel, dus als je je bedenkt is dat in vijf minuten weer verholpen. Die lichten van Welly zijn heel gaaf. Ben ook een tijdje naar zulke op zoek geweest, maar de vraagprijzen d'r voor zorgden ervoor dat ik uiteindelijk maar zwart-rode genomen heb.
|
||||
|
||||
Ik vindt dit anders niet verkeerd staan op mijn Golf...
maar zeg eerlijk dat ik het erg moeilijk kiezen vindt wat nou echt "kan"! Maar idd,op een echt oude Golf MK2 met dunne bumpers etc.zou ik het niet doen! Spreek uit ervaring,heb het al es geprobeerd bij m'n 1e grijze Golf,combineerde gewoon niet. Ik heb zelf nog 2 setjes mat zwart/rood liggen.(is eigenlijk altijd goed) Over smaak valt trouwens niet te twisten!
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 14-04-2010 at 22:26. |
|
|||
|
|||
rood/witte niet heldere heb ik ook thuis liggen. Zijn in mijn ogen de mooiste voor een bepaalde kleur Mk2!
En nee... weg doe ik ze niet!
|
|||
|
|||
ik heb toch maar gekozen voor donkere achterlichten (zwart met rood).. ik zet ze er zo op en dan kijken hoe het staat! thanks voor de comments.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, inderdaad ja !!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
goede keus!
Post je nog wel ff een foto?
|
|||
|
|||
Quote:
x2...! Tijd naar gezocht, maar uiteindelijk toch orgineel MHW/FIFFTH kunnen vinden in topstaat!
|
|||
|
|||
Quote:
idd, de mijne zijn ook van FIFFTH!
|
|||
|
|||
Ook geen idee wat ik er voor kan vragen eigenlijk.
Heb ze voor heel weinig gekocht, maar heb er wel erg lang na gezocht. Ach tot die tijd vreet het geen brood en is er voor 2 lampjes altijd wel plek