|
||||
|
||||
verslag en foto's van Techno Classica 2010
klik hier voor al mijn foto's..
gistermorgen dus ook naar Essen gereden, elk jaar weer een mooie beurs, echt van wereldklasse, en wereledprijzen.. maar er is van alles en nog wat te zien, en te koop.. ook de erg dure categorieën zijn goed vertegenwoordigd, en er stonden heel wat "verkauft"bordjes op de auto's..dus de recessie treft niet iedereen.. Hier al mijn foto's!! hieronder een aantal.. alfa 155 dtm uitlaat leuke velgen voor porsche 356.. maar de prijs is minder.. de tekst van de bijzondere 356 speedster u zocht een oude porsche? patina 300SL sport quattro te koop oude sturen met stuurhuis nodig? bij volkswagen op de stand.. opengewerkte brilkever Last edited by hajee : 12-04-2010 at 18:21. |
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag geweest, was weer erg mooi! Helaas geen fototoestel meegenomen, maar wel genoeg leuke auto's gezien
|
||||
|
||||
heb maar 2 pics. (waarvan 1 van een jas, (Hans))
maar de show en sfeer zelf waren weer erg de moeite.
|
||||
|
||||
1 tje... 188 pk sterke samba in mijn kleurstelling (voor 52.500,- te koop) stonden trouwens meerdere samba's (allemaal rond de 60.000,-) Last edited by Tjaap : 11-04-2010 at 22:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze stond in december ook op de motorshow alleen 3500 euro goedkoper Last edited by Tjaap : 11-04-2010 at 22:05. |
|
||||
|
||||
die blauwe ongerestaureerde speedster was echt geweldig.. 1958 geloof ik..
|
||||
|
||||
Top Hajee! In ieder geval iemand die de moeite neemt om foto's te maken en te uploaden.
|
||||
|
||||
ik heb er alleen een gemaakt voor het Dubs & Plastic Chicks topic
|
||||
|
||||
en Marc heeft ook aardig wat gemaakt, maar die heeft op het moment alleen op zn werk internet, dus kan niet uploaden.
|
|||
|
|||
Quote:
Marc zijn buurvrouw verhuist ? |
|
||||
|
||||
LOL, nee Marc blijkt in zijn nieuwe huis helemaal geen kabel of telefoon aansluiting te hebben (oud winkelpand) en de aanvraag daarvoor gaat niet heel rap.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ Hj:
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren ook gewest. Erg mooie en zeer grote beurs. Ik heb nu nog pijn in mijn benen van het slenteren
Naar mijn mening waren de Duitse merken wel het minst vertegenwoordigd en qua onderdelen heb ik eigenlijk heel weinig van VW gezien. Mijn neefje van 11 heeft de hele dag met de camera rondgelopen en alles op de gevoelige plaat vast gelegd. Hieronder een kleine selectie;
|
||||
|
||||
Quote:
tja.. ook mooi voor de "zweedse"thuisblijvers.. |
|
||||
|
||||
Quote:
@Audilimburg: en in Halle 8.1 o.a. ook op de stand van de Golf 1 IG geweest zie ik, :Thumbup: en je dus daar ook meteen aangemeld als lid? Grapje ;-) maar een paar Hollanders en Belgen erbij zou niet verkeerd zijn, want het percentage "Prüüsse" t.o.v. andere Europeanen bij de "IG" is nog steeds veeeeel te groot.
|
||||
|
||||
lastig om daar mooie foto's te maken in die hallen,
het is er erg vol..ook op de stands.. |
|
|||
|
|||
Mooi spul zo te zien.
|
||||
|
||||
Die opengewerkte ovaal stond volgens mij in Wolfsburg, die heb ik ergens gezien daar.
|
|
||||
|
||||
klopt, vw's display had als thema "10 jaar autostadt"