|
||||
|
||||
stuuras gezocht voor golf 2 stuurbekrachtiging
ben op zoek naar een stuuras.. voor een golf 2 met stuurbekrachtiging...
zie foto wat rood omcirkeld is: http://img52.imageshack.us/i/snc00962.jpg/ daarop word het gemonteerd die van een onbekracht stuurhuis past er niet op is te small en te lang is ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.. |
|
|||
|
|||
heb nog een complete te liggen.hoor het wel.
|
|
||||
|
||||
Ik zoek dus alleen het onderdeel een complete bekracht stuurhuis heb ik al
|
|
||||
|
||||
upje.. iemand die het heeft liggen?
|
|
||||
|
||||
Even dit topic misbruiken en een upje.
Ik wil ook stuurbekrachtiging in mijn Jetta 2 inbouwen. Ik heb een bekrachtigd stuurhuis met pomp en leidingen liggen, maar zonder extra asje aan het stuurhuis. Heb ik dan ook dit asje nodig? Zo ja, misschien iemand 2 stuks liggen?
|
||||
|
||||
Dan heb je inderdaad ook dat asje nodig van een normale golf 2 zonder stuurbekrachtiging past er net niet op heb wel 3 asjes gebruikt maar geen 1 paste! Terwijl ik het hele stuurhuis al gemonteerd had. Kon alles weer loshalen en weer ouwe stuurhuis erop monteren leuk he
|
|
|||
|
|||
De oude te lange doorzagen en er +-2.5 cm tussenuit halen
Straf passend pijpje erover en dan alles goed vast lassen |
|
|||
|
|||
stuurbekrachtiging van een scirocco past geloof ik ook
|
||||
|
||||
Heb al gevonden op de sloop
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook liever iets origineels als wat aan elkaar lassen.
Ik zal ook eens op de sloop gaan zoeken, anders kan het lassen nog altijd. Maar mocht iemand nog zo'n asje over hebben.....