![]() |
|
|||
|
|||
![]() goedendag mede forumers
ik wilde vandaag mijn bbsen in elkaar zetten maar nu heb ik 1 boutgat die dol is ![]() wat kan ik nou het beste doen uit tappen ? maar zie eens eens een m8 boutje te vinden hoe kan ik dit het beste doen ? groeten christian |
|
||||
|
||||
![]() Goeie klodder sika flex erachter en misschien met genoeg loc-tite dat ie blijft zitten.
Als je de rand goed hebt afgekit is er grote kans dat ie lucht dicht blijft. Veel succes. |
|
||||
|
||||
![]() Kan je er niet een helicoil indraaien??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat dit de beste optie is als er plaats voor is. Denk het eigenlijk wel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Orgineel is het M7, en bouten erin kitten? tis hier geen velgendokter topic ![]() beste is eff rand eraf en helicoil erin (laten) zetten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wilde al zeggen, effe Peter vragen. Maar kon me herinneren dat je na die velgen van Ronnie zei geen zin meer te hebben in de rommel van anderen op te moeten knappen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() je kan ook eens een boutje van een rs er in draaien die zijn wat langer. misschien pakt hij het laatste stukje frisse draad nog.
|
|
||||
|
||||
![]() na 100? heliciols m7 had ik het wel eff gehad ja..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() asjeblieft... gewoon een helicoil erin en weer boutje erin..
we zijn geen beun de haas forum met kit en rs boutjes
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik blij dat de schroefdraden bij de RS-en in de moertjes zitten. Schroefdraad dol, ander moertje pakken, en klaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke, die kende ik nog niet. ![]() Wil nog niet zeggen dat het geen oplossing was met het kit-verhaal als je ''dit" niet weet nou. |
|
||||
|
||||
![]() Kan je er niet een helicoil indraaien??
Oke, die kende ik nog niet. ![]() Wil nog niet zeggen dat het geen oplossing was met het kit-verhaal als je ''dit" niet weet nou. |
|
||||
|
||||
![]() Nee, klopt. Als je het niet kent dan kan je de oplossing ook niet aandragen.
Wil natuurlijk niet zeggen (achteraf gezien) dat het kitten wel een beetje beunhaas overkomt ![]() Helicoils worden in de techniek algemeen toegepast bij verrotte schroefdraad. |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt ook gewoon de delen aan elkaar lassen, heb je geen boutjes meer nodig.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Helicoils werkt perfect ik kan het inderdaad weten, zitten er inderdaad een stuk of 100 nu in mijn velgen ja.. En ze lekken nergens, Peter nogmaals bedankt voor het vakwerk.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had hetzelfde bij de Passat om de bougie mee in te draaien. Komt nog wel wat meer druk op dan bij een setje velgen, en ook die bleven prima zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Hoe krijgt iemand dat voor elkaar?