|
||||
|
||||
Even voorstellen
Hallo Allemaal,
mijn naam is Joy Goessens en ik ben woonachtig in Sweikhuizen een pitoresk bergdorpje in Zuid-Limburg. Voordat ik een Golf 1 kocht heb ik 2 jaar een Peugeot 205 GTI gehad die ik met pijn in mijn hart weg heb moeten doen. Ik ben toen op zoek gegaan naar een betaalbare maar toch mooie auto en voÃ*la! Peugeotje: Ik ben sinds November in het bezit van een witte Golf MK1 uit 1983. Hij komt uit Duitsland. Hij is van een oud vrouwtje geweest die hem weg moest doen vanwege gezondheids problemen. Daarna is hij naar een liefhebber geweest die hem vervolgens aan een vriend van mij heeft verkocht. En wegens geldproblemen heeft hij hem aan mij verkocht.Bij de RDW geen problemen gehad en met de APK ook niet. Hij is helemaal origineel. De auto is goed hard nog op wat oppervlakteroest na, maarja wat wil je na 27 jaar. Het wordt m'n daily driver dus hij hoeft niet in showroomstaat te zien maar moet er gewoon goed uitzien. Gegevens: Type: Golf MK1 type 2 (5drs) Bouwjaar: 1983 Kleur: Alpineweiss (L90E) Motor: 1.5 GLX Transmissie: Automaat KM stand: 136.000 (bij aanschaf) Met schuifdak Er zijn al aardig wat dingen vervangen, ik heb een complete onderhoudshistory van de auto sinds de aanschaf, dus ook aankooppapieren en kentekenplaten van de oude (duitse) eigenaren. Gulfke: De bodem is al getectyleerd maar zal ik deze zomer nogeens nakijken. De stoelen zijn opnieuw voorzien van schuim. Vriesdop vervangen en koelvloeistof. Nog te doen: Binnenkort (24 april) APK *Schroefset (oude vering is gaar) *Nieuwe Toplagers *Enkele kleine roestplekjes (deur hoekje) bijwerken en oppervlakteroest *Velgen opnieuw spuiten (aangetast door de sneeuw en zout) *Clakson vervangen *ATS classics (als ik geld over heb ) Groeten Joy Last edited by Joy_Goessens : 07-04-2010 at 09:17. |
|
|||
|
|||
Nette auto ! Veel plezier ermee!
Groeten Jeroen
|
|||
|
|||
Nette auto inderdaad.. En 136.000 voor eentje uit '83 is natuurlijk geniaal...
Succes ermee!
|
||||
|
||||
Welkom hier, mooie MK1, veel plezier ermee !
|
||||
|
||||
Welkom !
|
||||
|
||||
Mooie kleur
|
|