|
||||
|
||||
Golf mk1 1977 1.9 G60 16v
Hierbij verkoop ik mijn golf 1 g60 16v
Momenteel ligt de motor eruit en geheel uit elkaar, deze moet gereviseerd worden. Het gaat om een 1.9 16v G60 PL motor Verder dingen: Gereviseerde G-lader uitlaat APK tot maart 2010 Versnellingsbak aan motor aangepast Voor g60 remklauwen en schijfremmen Zwart leer interieur zonder hoofdsteunen Zwarte smalle lijsten rondom Kleur Harvest Moon Beige Bedrading is geheel opnieuw gedaan Punt tellers met toerenteller GTI stuur Oud dashboard Hoedenplank zonder gaten Brons glas rondom Stalen bumpers zwart gelakt met bijbehorende hoekkapjes Vraagprijs 2500,- zonder bbs
-Golf Gti 79' Last edited by Rico_90 : 28-02-2010 at 18:30. |
|
|||
|
|||
eventueel inruil mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik nou goed dat de motor en G lader d,r bij zitten, maar helemaal uit elkaar liggen?
|
|
||||
|
||||
Alles zit er bij ja, inruil mogelijk
|
|||
|
|||
Hoe is de staat van de lak ?
And pb !
|
|||
|
|||
Fotos hoe de auto er nu bij staat?
|
|
||||
|
||||
Zou ik even moeten maken, de foto's hierboven zijn van september ofzo, en toen was de motor kort erna eruit gehaald. Meteen onder de dekens in de schuur gegaan. Want moest eerst de motor klaar maken. Maar ben druk met mijn opleiding en heb daarom het geld er helaas niet voor
|
|||
|
|||
weet niet, maar vraag om je telefoonnummer via pb zodat we kunnen afspreken maar zie dat je alle berichten van me verwijder wat is hiervan de reden????
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben op dit moment eigenlijk op zoek naar bijv. een goede seat ibiza uit 2003.
Dus gewoon een klein autotje , lupo,polo dus wat nieuwers nu heb ik het geld gewoon voor grote reparaties enz..
|
|||
|
|||
Maar ik begrijp dat je het motorblok al helemaal uit elkaar hebt gesleuteld?
|
|
||||
|
||||
ja, had hem naar een revisiebedrijf gebracht en die heeft er naar gekeken en geheel uit elkaar gehaald
|
|||
|
|||
Up voor jou Rico
super geve golf. staat van de carroserie ook echt super gewoon!!
|
||||
|
||||
Verkocht
Mag Dicht
|
|||
|
|||
En wie is de gelukkige eigenaar??
|