|
|||
|
|||
steekgas 1600
hallo,
ik heb een golf 2 uit 1990, waar een ander 1600 blok in is gekomen (Zat er eerst ook in). info over het blok: 1600 cc benzine, carberateur. Bj: 1990 motorcode: PN (?) nou zit ik met het volgende probleem, als ik hem wil starten kan dat alleen door een beetje benzine boven in de carberateur te gooien, en vervolgens slaat de auto aan en loopt direct 3000/3500 toeren, zonder het gas aan te raken, vervolgens komt er geen aanvoer meer van nieuwe benzine blijkbaar, want hij slaat ook meteen weer af als je het gas aanraakt. wat kan dit zijn?? en het maakt niet uit of de motor op temperatuur is of niet, (getest met de testrit toen het blok in een andere golf zat, kreeg ik onder het rijden steekgas ook rond de 3000 toeren) mvg justin |
|
|||
|
|||
Als het een PN is kan het vanalles zijn
Daar van wordt alles geregeld door de comp in de waterbak Is een ecotronic |
|
||||
|
||||
hmmm een golf 2 1.6 ken het probleem carburateur is een pierburg 2EE
ik denk dat de gasklepregelaar stuk is of de Gaskleppotentiometer want ik heb het zelfde gehad ma heb er een geheel nieuwe carburateur erop gezet! een nieuwe is niet meer teregelen via de volkswagen dealer zowel ben je rond de 1000euro kwijt! misschien via ebay.de kom mijne ook weg! maar je kunt zo ook laten reviseren bij de dealer kun je wel een nieuwe gasklepregelaar krijgen ma kost rond de 358euro en de Gaskleppotentiometer ook rond de 300euro! gasklepregelaar http://link.marktplaats.nl/338453539 Gaskleppotentiometer http://link.marktplaats.nl/338453879 mocht je de carburateur eraf halen kijk even goed na de voetpakking ik zag ook geen scheuren of wat ma zat er wel in! mijn liep na gasloslaten tussen de 1200a 1500toeren! nieuwe voetpakking kost bij automaterialen zaak 84euro! Last edited by gbgolf2 : 13-04-2010 at 10:31. |
|
|||
|
|||
damn, das wel een tegenvaller..
is er een mogelijkheid om die dingen te controleren, want hij doet het niet altijd, meestal loopt ie gewoon rond die 900 toeren |
|
||||
|
||||
als ik dat wist,, had ik het je wel gezegt!
|
|
||||
|
||||
heb je de brandstof pomp al eens gecontroleerd dat euvel heb ik gehad bij mijn 2 1.3 golf begon die te stotteren en ook hoog toerental en gas slaat hij af dus kan zijn dat je het zelfde probleem hebt gr
|
|
|||
|
|||
Is met een knippercode uit te lezen
Of de nieuwere bij de dealer |