|
||||
|
||||
Aandrijfas loopt los, iemand enig idee?
ik heb een golf 3 aam motor 1.8 8v ingebouwd in een 2 alles overgezet van een 3 aleen nu klapt de linker aandrijf as eruit bij de homokineet aan de bak zeide mijn idee de as is te lang of de schaal te dik aan de bak zeide iemand enig idee wat dit kan zijn ????
|
|
||||
|
||||
heb je de golf 3 assen genomen?
foute boel. mk2 assen past prima, alleen even de diameter van de binnenste homokeneet meten. (90mm of 100 mm)
|
||||
|
||||
ik heb de golf 3 assen erop zitten rechts zit wel prima alleen links zit niet goed ik heb bij de sloop net een golf 2 as gehaald maar die ziet er hetzelfde uit nog niet gepast maar de maat is hetzelfde en de lengte is ook hetzelfde ????? zou er verschil in de schalen zitten
|
|
|||
|
|||
Golf3 staat net zo breed
Wss De kooi kapot van de as Dan valt alles nl uitelkaar |
|
||||
|
||||
als je het subframe+draagarmen van de golf2 hebt laten zitten, moet je golf2 assen gebruiken.. alleen ff naar de flens diameter kijken..
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, spoorbreedte van Golf 3 op de vooras is groter.
|
||||
|
||||
ik heb het subframe laten zitten van een 2 en ik heb de rechtse as van een golf 3 er nu op zitten aleen de korte had ik van de 3 en nu 1 van de sloop van een 2 die past ook aleen als ik ze naast elkaar leg lijken ze precies even lang zit er verschil in de homokineet hij rijdt nu wel weer
|
|
||||
|
||||
ben net even naar arnhem op en neer geweest met mk2 as en nu ligt hij er weer uit ???????
|
|
||||
|
||||
dan heb je een golf 3 as gekregen bij de sloop.
volgens mij hoort de mk3 as langer de zijn met een 100mm diameter kineet. dacht dat de gti ook 100mm heeft bij de mk2 maar anders gewoon ff ooverzetten, het aantal tandjes is hetzelfde bij mk2 en mk3,