|
|||
|
|||
passat 35i VR6 auto en 16V casco te koop
Bij deze bied ik mijn Passat VR6 GLX usa te koop aan het is een amerikaanse uitvoering net zoals het casco van de 16V GL .
De VR6 heeft leren bekleding , airco , cruisecontrole , elektrische ramen , elektrisch dak verder is de auto verlaagd met een schroefset van Weitec en heeft de auto een Simons 67mm uitlaatsysteem en zitten er 17'' porsche cup wielen onder met nagenoeg nieuwe banden de VR6 is tot mei 2011 gekeurd en het is gewoon een technisch goede auto , ik zou zelf al het plaatwerk overzetten van de GL naar de GLX maar ik heb er simpelweg geen tijd en geen zin meer in , de VR6 rijd ik dagelijks nog met veel plezier in dus hij hoeft niet weg maar mag weg de 16V GL is ook een amerikaanse uitvoering en heeft ook elektrische ramen en de airco zit er nog in en de cruisecontrole ook nog . dit casco is vorig jaar strak gemaakt en volledig gespoten maar wegens tijdgebrek komen alletwee de auto's in de verkoop de wielen zitten er niet meer onder maar wel heeft deze auto op zowel de voor als achteras brembo max schijven zitten en is in zeer goede staat qua carroserie voor alletwee is een vraagprijs van 2250 |
|
|||
|
|||
upje
|
|
||||
|
||||
prijs per stuk 2250, of allebei samen in 1 koop voor 2250?
|
|||
|
|||
Voor alletwee...
oftewel SAMEN... |
|
||||
|
||||
Misschien te ruil voor mijn mk3 gti 8v?
|