|
|||
|
|||
golf5 2005 tdi voor onderdelen
hallo mensen ik heb vandaag een golf5 1.9tdi uit 2005 gekocht.
deze gaat gesloopt worden ivm sloop verklaring. heb je nog iets nodig laat het ff weten. volgende week gaat hij uit elkaar. |
|
|||
|
|||
Heb je misschien al een paar fotootjes gemaakt ?
|
|||
|
|||
nee nog niet, auto heeft op zijn dak gelegen, alle airbags nog heel, interieur ook perfect, motor en bak ook perfect, plaatwerk heeft rond om schade. behalve achterbumper en achterklep. zal zo zsm foto s plaatsen kleur is lc9z.
|
|
||||
|
||||
Automatisch dimmende spiegel aanwezig? Wat is het onderdeelnummer van CECM? Inklapbare buitenspiegels? Xenon?
|
|||
|
|||
nope geen automatische dimmende binne spiegel, linker en rechter spiegel zijn compleet aan diggelen. geen xenon aan wezig, cecm????
|
|
||||
|
||||
Het boordnetregelapparaat, zit links onder in het dashboard met alle relaistjes erop.
|
|||
|
|||
ik zal is ff kijke naar het nummer! deze zit er nog wel in!
|
|
|||
|
|||
zo motor is er compleet uit, daschbord, deuren, uitlaat, achterklep, achterbumper, achterlichten. dus schiet mooi op dat de rest naar oudijzer kan!
|
|
||||
|
||||
Als je nu wat beter overzicht hebt over wat je hebt graag even een lijstje met prijzen erbij.
Ik weet dat het lastig is met hele auto's maar de regels zijn duidelijk. thnx.
|
|||
|
|||
En een foto doet wonderen!
|
|||
|
|||
wat voor blok is 't? Type turbo?
|
|
|||
|
|||
is de golf er nog? misschien heb ik belang bij de grote kap die achter in de kofferbak zit waar de slotvanger van de kofferklep zit..