Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 04-04-2010, 10:41
Caesar Caesar is offline
Forum Newbee

Default Onderdelen ADZ blok

Ik heb mijn oude blok, 210k op gas eruit gelepeld en een nieuwe erin gezet.

Daarom heb ik alle ombouwdelen/onderdelen te koop (ik neem aan dat niemand geinteresseerd is in het complete blok?) van een adz (1.8 66kw) motor. Op dit moment nog niet gedemonteerd.

Te denken aan:

-waterpomp (voorzien van nieuwe thermostaat): 25 eu
-dynamo: 20 eu
-cilinderkop (heeft dus op gas gelopen; lekt bij koppakking) incl kleppen e.d.: 15 eu
-onderblok incl inbouwdelen zoals zuigers, oliepomp, carterpan, wortel van -ontsteking: 30 eu
-Versnellingsbak waarvan lagertje binnen in versleten is (je hoort het ratelen; en schakelt niet altijd lekker in zijn 1 en 2 (synchro's versleten denk ik)): 25 eu
-kleppendeksel: 10 eu
-gasklephuis (goede staat) + monopoint injector 30 eu
-Nokkenas: 10 eu
-Krukas: 20 eu

Ik heb daarnaast ook nog onderdelen van een ABS motor liggen (1.8 55kw); gereden km's onbekend.

-Compleet onderblok (zonder zuigers): 20 eu
-Nokkenas: 5 eu
-Krukas: 10 eu
-Kleppendeksel: 10 eu
-Cilinderkop (aardige staat, tijdens demontage geen tekenen van lekke koppakking): 25 eu
-Oliepomp: 15 eu
-Computer + complete kabelboom onder motorkap: 50 eu

Liefste gooi ik de hele bubs voor 150 euro de deur uit. Dus alle onderdelen die ik hier heb liggen en genoemd heb.

Ik kan door mijn werk elders alleen in weekenden afspreken in Beuningen (bij Nijmegen, GLD).

Indien binnen straal van 30 km en gehele afname van bovengenoemde kan ik het op verzoek ook brengen.

Ik moet er z.s.m. vanaf, dus alles is in prijs mogelijk, maar ik ga niet voor elke 5 euro een heel weekend thuis zitten.

Posting Rules