|
||||
|
||||
Golf 1/cabrio, Golf 2 en Golf 3
Heb nog het een ander liggen wat weg mag:
GOLF 3 Originele knipperlichten. Setje € 5,- Handgreep boven deur € 5,- GOLF 1/Cabrio Verchroomde afdekking benzinetank Golf 1. Ideaal als je geen achterbank meer hebt. Heeft wel een paar putjes van voor het verchromen. € 35,- Sparco sportpedalen. Zeldzaam € 40,- Claxondop € 5,- Nieuwe chrome deurklinken Golf 1. REPRO!!! Complete set inclusief sleutels, rubbers, chrome en zwarte inlays. € 65,- Nieuwe chrome deurklinken achter Golf 1. Dus zonder slot. € 65,- Beide sets samen voor 115,- Chrome wielboutdopjes. 17mm. Nieuw! € 17,50,- Golf 1 deurpinnen. € 7,50 Ruitenwisserhendel Golf 1. € 5,- Aparte chrome Tankdop Golf 1. Met 1 sleutel. € 12,50 Interieur Golf 1 cabrio. Kleur grijs. In zeer goede staat. € 150,- Kentekenplaathouder golf 1 cabrio. Compleet. € 20,- Chrome wieldoppen voor origineel Golf 1 staal. € 50,- Km-teller golf 3 1.6i. Km-stand 142300. € 20,- Originele Aplha Volkswagen autoradio. € 20,- Accuafdekking verchroomd nieuw in de verpakking. € 25,- Isloatie/dempingsmat golf 1/cabrio. € 20,- Bumpersteunen voor dikke cabrio bumpers. € 15,- Spruitstuk en katalysator voor een ABF motor inlclusief pakkingen beugels en hitteschild. Helemaal compleet en in super staat. € 175,- Nieuwe nokkenas ketting voor een ABF motor 2.0 16v. € 45,- Last edited by svennie : 23-10-2010 at 22:29. |
|
||||
|
||||
die dorpellijsten passen die ook op 5drs mk1? en wil je versturen? en waar kom je vandaan?
|
|
||||
|
||||
Sorry voor de late reactie, maar mijn PC is van het weekend gecrasht. Heb hem net weer aan het lopen. Dus sorry daarvoor.
Maar de dorpellijsten komen van mijn eigen 5 deurs Golf1 af, Dus dat past. |
|
||||
|
||||
ok das mooi...maar wil je het versturen? want heb zeker intresse,maar mijn vraag wil je dan aub snel zoregn voor het totaal bedrag en gegevens in een pb zetten? want vanaf vrijdag ga ik verhuizen en dus weinig tot geen tijd om te internetten
|
|
|||
|
|||
ik heb sterk interesse in de stootstrip voor de achterbumper. Probleem is allicht dat het niet simpel zal zijn om die te verzenden. Zie je het zitten om eens te bekijken hoe dat veilig en wel naar belgië kan komen aub?
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Stootstrip nog steeds te koop.
Last edited by svennie : 23-11-2008 at 15:48. |
|
||||
|
||||
Hey hey..
heb je die claxondop nog?? wat is de diameter daarvan?? mvg, robert
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik nog ja. Diameter van het gedeelte dat IN het stuur valt is 50mm en het gedeelte dat OP het stuur valt is 54mm. |
|
||||
|
||||
Prijzen aangepast!
|
|
|||
|
|||
heb je de originele chromen vw golf1 klinken nog ?zoja zie je het zitten om ze te verzenden naar belgië?
zoja mag je ze reserveren voor mij. |
|
||||
|
||||
Tandwiel verkocht
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
pssjjt, je knipperlichthendel is een ruitenwisserhendel
|
||||
|
||||
Quote:
Damn! je hebt gelijk. Bedankt voor het melden |
|
||||
|
||||
waarom kan ik mijn advertentie niet meer aanpassen?
|
|
||||
|
||||
Claxondop en nokkenasketting verkocht.
Interieur nu voor 130,- en kan een moderator misschien even regelen dat ik mijn beginpost kan aanpassen? Bedankt. |
|
||||
|
||||
up
|