|
||||
|
||||
Volkswagen Golf V 7600 euro in goede staat
Hallo,
Bij deze bied ik mijn VW Golf V aan. Het betrefd hier een 1.9 TDI trendline uit 2004. Auto is in top staat en voorzien van de volgende specificaties: Opties en accessoires: 3e remlicht Abs Airbag bestuurder Airbag passagier Airconditioning Alarmsysteem Centrale deurvergrendeling afstandbediend Cruise control Deelbare achterbank (gelijke delen) Elektrisch bedienbare ramen voor en achter Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels Hoofdsteunen achter Metalic lak Radio/cd speler, orgineel VW Lichte lakschade voorbumper, rechts (enkel lakschade, geen deuk of krassen ) Ruitenwisser achter Stoel in hoogte verstelbaar Stuurbekrachtiging Stuur in hoogte verstelbaar Traction control Zij-airbags achter Zij-airbags voor Nokia Carkitt ter waarde van 400 euro Auto is voorzien van een APK tot februari 2011. De auto wordt nog gebruikt. Kmstand is 168.000. Een volle tank voor 900 kilometer rijplezier. Bij interesse kunt u mailen met n.i.e.k@hotmail.com. Ik reageer zo snel als mogelijk. Foto's op verzoek te versturen. Ik krijg ze niet geplaatst in dit topic. Gaarne alleen contact bij serieuze interesse. Vraagprijs is 7600 euro en is licht bespreekbaar. Gr. N.Jacobs Last edited by Salocin : 27-04-2010 at 11:56. |
|
||||
|
||||
UP !!!
INRUIL BENZINE AUTO BESPREEKBAAR Gr. Salocin |
|
||||
|
||||
Prijs verlaagd naar 7600 euro
Last edited by Salocin : 27-04-2010 at 11:55. |