|
|||
|
|||
Kloppend geluid rechtsvoor golf III
Ik heb een golf 3 met een schroefset van weitec eronder. Nou heb ik zaterdag mijn nieuwe velgen erop gedaan en heb ik opeens een kloppend geluid rechtsvoren. Dit heb ik alleen als ik rechtdoor rij. Wat zou dit kunnen zijn?
Last edited by VWovy : 06-04-2010 at 15:14. |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat alles goed vast zit?
En verder zou je wiel aan kunnen lopen o.i.d. |
|
||||
|
||||
Kloppend geluid? als je op een strakke asfalt weg rijd heb je het dan ook? zo niet dan heeft het dus met bulten en hobbels te maken dus wiel dat telkens beetje aanloopt?
|
||||
|
||||
of het veerpootlager wat aan z'n eind is. Ik heb het ook met mijn golf 3 gi. Nu al wat minder maar ik zou toch nog eens de 2 moeren goed natrekken en evt beetje teflon tussen de rubbers van je veerpootlager spuiten.
Op een rechte weg zitten altijd wat oneffenheden dus je hoort het heen en weer gaan van de ophanging. Kan ook je aadrijfas zijn die tegen je chassis aan bonkt. PS. is het een echt bonk? of meer een soort geluid van dat iets stroef loop? |
|
|||
|
|||
ik heb het hoofdzakelijk als ik rechtdoorri. het is meer een gebon. Kan het ook niet zijn dat de demper lek is?
|
||||
|
||||
Is vast de veerpootlager is bij mij ook het geval op dit moment bij mn golf 2. Je kunt het vast ook wel horen als je de auto naar beneden drukt.