![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Heb hierover niets kunnen vinden in de zoek topic. De GTI 8v heeft grotere (inlaat)kleppen dan een GU. Maar een Rallye/ en of G60 kop heeft ook nog grotere/dikkere kanalen. Ook heb ik gelezen dat een Rallye kop dikkere rekbouten heeft een G60 kop. Nu kan ik een gereviseerde Rallye kop kopen, voor een mooi prijsje. Maar kan ik die op mijn onderblok zetten? (zonder dat die opgeboord moet worden) Uiteraard komen er dellorto's op ![]() Alvast bedankt voor jullie reactie! Last edited by Syncro86 : 24-03-2010 at 13:27. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
op wat voor motor ???? een rallye kop is niet anders dan een normale g60 kop kwa kanaalen je heb voor een g60 wel een P kop deze kop heeft wel wat grotere kanaale als normale g60 bij de p kop hoort ook de ad inlaat trouwens als je er 1 zoek weet ik er nog wel 1 te liggen ![]() bij intresse graag pb
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Oh oke, ik heb een GU blok. Met de standaard kop etc er nog op. Alleen wil ik er iets meer uit halen. Mijn golfje is met bijna 1100 kg best zwaar voor 90 pk:p
Er komen dus Dellorto's carbs op, met bijbehorend inlaat spruitstuk, die is volgens mij 45 mm. Nu alleen nog een fijne kop erbij vinden. Maar G60 en Rallye koppen zijn identiek en uitwisselbaar? Dus past het ook op een GU onderblok. Of begrijp ik het verkeerd? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja past maar met een g60 kop heb je niks aan komt je compressie veel te laag uit je kan beter op zoek gaan naar een crossflowkop van een 2.0 beetle ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Kijk daar had ik nou niet op gerekend! Haha heel erg bedankt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Compressie is gewoon goed, zit niet in de kop, maar in de zuigers nl...
Ik heb kopjes liggen speciaal voor dubbele carbs en met grotere kleppen erin.
|
|||
|
|||
![]() Hey, weer wat geleerd. Nou dat ik wel heel interresant! Heel erg bedankt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een G60 P-kop liggen.
Dit is de kop van een G60 met de grote kanalen. ![]() Deze mag weg voor €150,- De kop heeft 140.000 km gedraaid. Gr Jan. http://www.volksforum.com/forum/sho...3980#post813980 Last edited by J-9A-N : 29-03-2010 at 20:01. |