|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Heel veel onderdelen mk2,mk3, vento, passat. Zeer aantrekkelijke prijzen.
Wegens een partij onderdelen die ik op de kop heb kunnen tikken bied ik dit hier te koop aan in losse delen.
Dit komt allemaal bij een demontage bedrijf weg, deze partij was enkelt als partij te koop dus voor sommige mensen niet interresant als je maar 1 onderdeel zocht. Het demontagebedrijf was het magazijn aan het opruimen . Deze partij is nu in mijn bezit en gaat gewoon per onderdeel weg. Eerst de velgen: steek 4x100 7j 15 inch et 13 met redelijke banden 175 euro BBS 4x100 7j 15 inch ET 35 met 4 goede banden 200 euro Borbet steek 4x100 6j 14 inch ET 38 met redelijke banden 150 euro Merk onbekend steek 4x100 j en ET waarde onbekend Naaf dopjes ontbreken. 125 euro Diversen plaatwerk delen golf mk2 en mk3. Waaronder , deuren 3 drs deuren 5 drs diverse achterkleppen Diverse motorkappen. Linker en rechterdeur corrado met elecktrische ramen. Motorkap corrado. Polo 6n linker deur + achterklep BUMPERS Vento voor + achter 40 euro per stuk Golf mk2 g60 : Voor bumpers 6 x vanaf 30 euro per stuk Achter bumpers 7x vanaf 25 euro per stuk achterbumper g60 met trekhaak 40 euro Voorbumper corrado 50 euro Achterbumper corrado 45 euro Voorbumper polo 1990 20 euro Golf mk3: voorbumpers aantal onbekend vanaf 25 euro Achterbumpers 7 stuks vanaf 25 euro Achterbumper passa 1991-92 station met trekhaak 40 euro Dashboards : 2x mk3 kaal huls 25 euro per stuk 1x mk2 zacht , kaal huls 20 euro 1x corrado , kaal huls 25 euro Slotplaat corrado rood van kleur, 30 euro En verder nog een aantal kratje overvol van kleine onderdelen mk2,mk3, polo 6n, corrado , vento. Gevuld met schakelaars, gordels, dashboard kapjes, handschoenenkastjes, kachel motors, gordels , raammechanismes etc etc. vanaf 2,50 voor bijv. een schakelaar. Het liefst reacties via de telefoon 06-55786695 Eventueel pb ook mogelijk. Verzenden is geen probleem . De kwalitteit van de foto`s zijn slecht maar heb op dit moment geen betere camera tot mijn beschikking. Prijzen zijn bespreekbaar tot een bepaalde hoogte. Wil wel natuurlijk mijn kosten eruit halen , een paar onderdelen had ik zelf nodig . De rest staat in de verkoop. Sorry dat ik niet een hele lijst kan maken van alle delen appart. Maar het is zoveel dat is gewoon niet te doen. Eventueel op te halen in Noord holland , omgeving Heerhugowaard. |
|
||||
|
||||
hallo, ik ben nog op zoek na het eerste type vento grill, die met die smalle lamellen..
heb je nog zoiets?? mvg Dennis |
|
|||
|
|||
Als het dit type is dan heb ik die wel.
De gril is los van de rand die onder de koplamp loopt?? Hij is zwart van kleur . Voorbeeld foto: Prijs 15 euro |
|
||||
|
||||
Ron,
Die g60 bumpers wat je hebt liggen zijn die origineel VAG ? En heb je dan een voorbumpertje met mistlampgaten (VAG originalé)?
|
|||
|
|||
Als je mij zou kunnen bellen en het verschil vertellen dan kan ik ter plekke even kijken of het er is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb je eventueel die grill lijst er ook bij??? zo ja, kun je me die dan opsturen?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Binnen in de bumpers moet ergens (weet niet precies waar) een VW-Audi logo staan en er moet een VAG nummer in de bumper staan. Dan is deze origineel. Mede te herkennen aan de kleine spuitgiet strepen net op de hoek van de bumperbalken. En met mistlampgaten bedoel ik of de gaten waar de lampen gemonteerd moeten worden al open zijn. Soms zijn deze nog gewoon dicht met een plaatje. (hoeft niet persé open te zijn) Dat de bumper origineel is is voor mij belangrijker als dat er mistlampgaten in zitten. En liefst heb ik ook dat de zwarte bumperbalk ongespoten is. Wellicht zou je misschien een paar foto's kunnen posten van de bumpers ? Al vast bedankt!
|
|||
|
|||
Bel me maar even vanavond Erik.
|
|
||||
|
||||
Ik zoek een knipperlicht unit, alles dus, wat in de bumper van een golf 3 hoort (een standaard golf3).
|
|
|||
|
|||
hey ik zoek ook nog een eerste type grill
dus als je er meer dan 1 heb heb ik er ook belang bij
|
|||
|
|||
Quote:
Meer dan 1 vento gril is er niet, mocht de ander geen intresse meer tonen pb ik je wel even. @Evelyntje: Je wilt dus enkelt een knipperlicht unit hebben en een dymmy plaatje? Of wil je nog meer, maak anders even een foto van wat je zoekt. Was het nieuw te duur dan? Had je nog geadviseerd om het nieuw te kopen, kost niet veel. |
|
|||
|
|||
Quote:
is goed hoor het wel van je man
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
golf 3 2.0 gti 8v
hoi ik ben op zoek naar een brandstofpomp van een golf 3 2.0 gti 8v en een voorbumper en een achterbumper (donkerblauw origineel volkswagen).
heb jij dit misschien liggen en zo ja wat zijn de kosten. m.v.g marcel |
|
|||
|
|||
Brandstof pomp heb ik niet, bumpers wel natuurlijk, maar niet in de juiste kleur.
|
|
|||
|
|||
Welke kleuren zijn al die g60 achterbumpers? En zijn deze met binnenbalk?
En valt zo'n bumper op te sturen? |
|
||||
|
||||
je hebt pb
|
|
|||
|
|||
Zo`n stuur heb ik niet liggen voor je.
Voor de kleuren even bellen graag, en versturen van bumpers doe ik liever niet. PB`s zijn beantwoord weer. |
|
|||
|
|||
Nog een setje Golf MK2 achterlichten liggen ?
Liefst rood/zwarte. |