|
||||
|
||||
MK1 Cabrio, 1.8 GLI :D
Hej iedereen,
Een paar jaar geleden was ik op zoek naar een MK1 cabrio met 1.8 GLI (GTI) blok. Heb bijna een jaar gezocht maar niets tegen gekomen. Omdat ik inn belgie woon was vooral het probleem om een kas te vinden waar orginele papieren van ee 1.8DX-blok bij zaten. Na een jaartje de zoektochtop gegeven en dan een MK2 1.8GTI (EV-blok) gekocht. Deze week kreeg ik telefoon van men maat dat ie een MK1 cabrio gekocht heeft met een 1.8 16V blok erin. En of ik het betreffende blok ff mee wou uitbouwen want hij had dit nodig voor zen MK2 project. Ik naar daar, bleek deze van een oude vriend van mij te zijn. Ik gebeld of hij de papieren nog had liggen en jawel hoor. Een 1.8 DX op papier. eerste maal ingeschreven op 26/06/1985. Dus binnekort officieel oldtimer. De kas is best nog hard maar staat vanbinnen nat en het interieur is om te huilen. In de kas staan wel wat butsjes en krassen van klein mannen die "sukkel" erin hebben gezet met de sleutel. Mijn bedoeling hiermee is om hem te spuite of te rollen. Blokje erin want dat heb ik nu niet 2 stoelen en een dash en keuren en rijden. Ik zal er wel een projectje van maken maar ben nu nog ee MK3 voor de vriendin in elkaar aan het zetten, daarna moet bij de MK2 de cilinderkoppakking vervangen worden en daarna begin ik aan de cabrio. Ik zou hem graag opbouwen met smalle bumpers, verlaagd, 14" 8J en 9J eronder en rijden Als er mensen zijn die dingen in de aanbieding hebben mogen ze het altijd late weten. wat zoek ik: -interieur -1.8 DX-blok orgineel met kabelboom , zekeringkast , ophanging, ... compleet dus - smalle bumpers Hier zijn de foto's. Voorbumper is een afgezaagde golf 2 bumper interieur is van een seat en dash is een bruin amerikaans dat helemaal verkloot is het blok dat erin lag blok uitbouwen auto omhoog en blok eronderuit Das men maat die het blok moet hebben, is ook bij hem thuis gedaan. Ik heb geen vorklift Er is hier ook een kleine op komst dus als er ff geen cash is blijft de auto ff staan. Het is de bedoeling dat hij na de MK3 en de MK2 gestript in mijn garage komt te staan. Ik hoor het wel wat jullie er van vinden Grtz Jel
|
||||
|
||||
Mooi project
Succes er mee je hebt lekker de ruimte om te sleutelen groeten Last edited by Tjaap : 31-03-2010 at 12:29. |
|
||||
|
||||
voorstoelen lijken me niet van een Seat maar van een Corrado.
|
||||
|
||||
seat corradoba ?
Geen geld voor een koetsje dat je al een tijd zocht