|
||||
|
||||
Waterpomp golf 1 diesel
Mijn waterpomp lekt.. En nu heb ik dus een nieuwe nodig, alleen ben ik niet zo thuis in de waterpompen. Weet iemand waar ik er eentje kan vinden? Of weet iemand het type nummer? Het is voor een golf 1 diesel 1979. Ik weet namelijk ook niet of de benzine een andere waterpomp heeft?
Wie kan het mij vertellen?
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon de automaterialen zaak..... Heb laatst voor mijn 1.6d een nieuwe gekocht. 65 euri....En voor dat geld krijg je veel pomp.. Ook makkelijk zelf te vervangen.... Alleen bleek bij mij, dat die daardoor net te heet was gelopen....Koppakking eruit
|
||||
|
||||
Welke zaak was dat ? Of is die vrijwel overal te krijgen?
Wat had je gedaan met vervangen dat hij te heet ging lopen?
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon een automaterialen zaak, waar de beunhazen ook hun spul allemaal halen... ..Effe googlen bij jouw in de buurt... Bij mij was een bout afgebroken van de waterpomp...De bout waarmee de dynamosteun vast zit.(Deze zat ook onder veel spanning erop...Die steun heb ik nu ook uit geslepen).....Daarna trilde de anderen er ook zo uit. Vervolgens verloor ik de v-snaar....En vervolgens werd die heel snel heet...Op de A2.. Zie je vanzelf wel, als je het uit mekaar haalt.. Dan valt het werk allemaal mee.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zag er al ééntje voor 15 euri.... Die zal wel van PVC zijn ....
Maar je hebt 2 verschillende....Voor Grote of kleine poelie (bevestiging poelie is anders)...En daar zat bij mij ook 10 euri's verschil in... Denk dat dat met 4 of 5 bak te maken heeft....Meer toeren...grote poelie...ofzo Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb wel een 5bak. Die van 15,90, kan dat goed spul zijn? Lijkt me wel goede verkoper (99,99% positieve feedback).
Grote poelie of kleine poelie moet ik ff kijken dan. Wel even opletten met de bouten dus :P Edit: Achja gewoon maar besteld
Golf MK1 Black diesel 1979 Last edited by Talandman : 30-03-2010 at 18:03. |