|
||||
|
||||
HRS Presents Battle at the North 20-08-2010
Hou die datum maar vast vrij in je agenda want vrijdag 20 augustus vanaf 21.00 uur is het weer zover, een meeting bij de Gamma in Hoogeveen zoals vroegah, dus niet erg uitgebreid met catering e.d maar gewoon weer gezellig zoals de eerste grote meeting in 2005, het thema van de meeting is Germany vs Japan aangezien er al jaren lang word gediscusieert over waar nou de beste auto's vandaan komen (VW vs Honda.. bijvoorbeeld ) Maar andere merken uit andere landen zijn natuurlijk ook gewoon welkom Het is dus GEEN straatrace of iets dergelijks. En voor de rest van de regelementen verwijzen we jullie graag naar de site. http://www.hoogeveenracingscene.nl Mischien tot ziens! Als deze meeting weer aanslaat zitten we weer te denken aan een grote meeting te organiseren zoals de afgelopen paar jaren gedaan is met meer als 2000 bezoekers en 600 auto's |
|
||||
|
||||
kick!
|
|
||||
|
||||
Allereerst allemaal bedankt voor jullie komst!
De meeting was erg geslaagd! Beetje ruwe schatting heb ik zeker wel dik 200 auto's kunnen tellen en een heleboel publiek! (ook nog een aantal agenten maar dat mocht de pret niet bederven) Heb weer veel oude bekenden gezien en gesproken, en nieuwe bekenden leren kennen De sfeer was goed, de opkomst was uitermate goed te noemen! Heb een tijdje met "de oude garde" staan praten en die voelden het net zoals mij alsof we weer even terug in de tijd waren zoals het vroeger was Ik had een moment daar had ik echt kippevel Op een paar dingetjes na gedraagde zich iedereen voorbeeldig, en ik kan alleen maar zeggen, t was super jongens! Dankjullie wel! Op naar de volgende meeting! |