Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings data
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Old 09-08-2010, 14:43
Nero Serpente's Avatar
Nero Serpente Nero Serpente is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to Nero Serpente
Default HRS Presents Battle at the North 20-08-2010

Hou die datum maar vast vrij in je agenda want vrijdag 20 augustus vanaf 21.00 uur is het weer zover, een meeting bij de Gamma in Hoogeveen zoals vroegah, dus niet erg uitgebreid met catering e.d maar gewoon weer gezellig zoals de eerste grote meeting in 2005, het thema van de meeting is Germany vs Japan aangezien er al jaren lang word gediscusieert over waar nou de beste auto's vandaan komen (VW vs Honda.. bijvoorbeeld ) Maar andere merken uit andere landen zijn natuurlijk ook gewoon welkom

Het is dus GEEN straatrace of iets dergelijks. En voor de rest van de regelementen verwijzen we jullie graag naar de site. http://www.hoogeveenracingscene.nl

Mischien tot ziens! Als deze meeting weer aanslaat zitten we weer te denken aan een grote meeting te organiseren zoals de afgelopen paar jaren gedaan is met meer als 2000 bezoekers en 600 auto's
Reply With Quote
Old 20-08-2010, 18:39
Nero Serpente's Avatar
Forum Newbee

kick!
Reply With Quote
Old 21-08-2010, 01:09
Nero Serpente's Avatar
Forum Newbee

Allereerst allemaal bedankt voor jullie komst!
De meeting was erg geslaagd! Beetje ruwe schatting heb ik zeker wel dik 200 auto's kunnen tellen en een heleboel publiek! (ook nog een aantal agenten maar dat mocht de pret niet bederven)
Heb weer veel oude bekenden gezien en gesproken, en nieuwe bekenden leren kennen
De sfeer was goed, de opkomst was uitermate goed te noemen!
Heb een tijdje met "de oude garde" staan praten en die voelden het net zoals mij alsof we weer even terug in de tijd waren zoals het vroeger was Ik had een moment daar had ik echt kippevel
Op een paar dingetjes na gedraagde zich iedereen voorbeeldig, en ik kan alleen maar zeggen, t was super jongens! Dankjullie wel!

Op naar de volgende meeting!
Reply With Quote
Closed Thread

Posting Rules