|
||||
|
||||
dubbele webers op golf2 gti 16v
hallo
ik wou een dubbele weber op mijn golf zetten heb een 16v gti pl wat heb ik allemaal nodig kan volgens mij de ontsteking laten zitten heb wel gehoord dat ik wat met de benzine pomp of iets moet doen kan iemand mij een beetje verder helpen groeten coxic
|
||||
|
||||
utfs!
oftewel,use the fucking search. is al 169.569.46689x gedaan dus info te over.
|
||||
|
||||
Quote:
oooh nog niet vaker,valt mee dus |
|
|||
|
|||
Quote:
Uberhaubt een search, bij google loopt je pc bijna vast op het aantal resultaten tijdens zo'n zoekactie. Gr, pim |
|
||||
|
||||
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat daar allemaal bij komt kijken....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft net 4 posts en dan zown reactie dat had ook wel anders gekunt ofniet? beetje jammer
|
||||
|
||||
Quote:
als ik voor het eerst in een tankstation kom lukt het mij ook om de kassa te vinden?of hoor je dan in de deuropening te gaan staan bléren,'waar is hier de kassa'? even een simpele vergelijking
|
||||
|
||||
En als hij nou voort eerst op het een forum zit ???? er zijn wel meer mensen die de search niet snappen ,En snap ook best dat het vervelend is maar dan kun je het toch nog wel normaal zeggen dacht ik zo
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn idee...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Maar goed, wat die allemaal nodig voor een ombouw...??
Ik heb zowie zo nog wel een bewerkte kop liggen voor een 16v op webers... (intresse?) Succes, Lars
|
||||
|
||||
split 52 van't forum heeft een compleet lopend blok te liggen, moest geloof ik 750 euro kosten, koopje, haal maar een set webers en een spruitstuk dan ben je al een aardig eind die kant op.
|
||||
|
||||
compleet lopend blok 16V GTI met dubbele webers welteverstaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Nette prys! Erg interessant als je zo n ombouw van plan bent
|
||||
|
||||
setje webers heeft hij al nu de rest nog