|
|||
|
|||
cabrioot
hey forumleden!
ik ben stijn ( naam cabrioot) 18 jaar kom uit Alkmaar en heb sinds nu 2 mannden een golf 1 cabrio uit 83 met een 1.8 2h blok.ik ben nu in opleiding voor automonteur (heb bijna mijn 2de monteurs diploma) hoe ik foto moet posten weet ik niet? stijn |
|
||||
|
||||
Welkom Stijn!
Als je op deze link klikt, kun je lezen hoe je foto's moet posten. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 Ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
|||
|
|||
thnx
he eelco (dat is je naam denk?) naja ik wilde hier een foto posten maar dat moet je catogery doen maar hoe doe ik dat dan, sorry hoor maar dit is neit me sterkste punt:P |
|
|||
|
|||
tenminste ik wilde ook klein afbeelding dat lukte niet want die is te groot zegt ie.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier
|
||||
|
||||
Quote:
verkleinen kan met paint (of een fatsoenlijk bewerkingsprogramma) en category kan je gewoon selecteren.. golf bij golf, polo bij polo etc.
|
|||
|
|||
hij blijft zeggen dat de afbeelding te groot is
|
|
||||
|
||||
dan is ie dat waarschijnlijk ook ik haal zelf altijd het belangrijkste uit de foto met paint als ik dit heb.
enne,welkom
|
|||
|
|||
ja precies naja zit nu op school(leren voor monteur )
dus heb die foto niet hier ga straks thuis nog wel ff proberen met paint inderdaad. thnx in ieder geval |
|
||||
|
||||
welkom hier
|
||||
|
||||
Welkom hier, en we zien de foto's wel tegemoet
|
|||
|
|||
welkom
|
|
|||
|
|||
jahoor heb nu foto's in de gallery gezet.
het is gelukt alleen niet zon kleine afbeelding bij me posts. |