|
||||
|
||||
golf 3 gti colour concept. update
Hier alvast een paar foto`s van mijn golf 3 gti colour concept.
Komen nog wel meer foto maar wil de auto eerst effe goed wassen:P Heb de auto oudjaarsdag gekocht omdat mijn golf 4 tdi kapot was gelopen en der geen zin meer in had heb ik deze maar gekocht. zo staat hij der nou bij De plannen. -Raamband verwijderen(gedaan) -Andere vr6 onderlip eronder. -lampjes uit de bumper achter halen. -rechts achter onder het achterlicht plekje bijwerken. -achterbumper bijwerken. -muziek installatie weer in bouwen. -leer schoonmaken. -achter schmidt spaceline velgen aan 8 en 9j in 16 inch -en een schroefset verder denk ik dat ik de auto helemaal origineel laat gewoon mooi laag met nette wielen [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by daantjejetta : 11-03-2010 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Leuk ding ! zie je niet veel meer zo'n colour concept !
Veel plezier ermee iig .
|
|||
|
|||
mooie golf.apart ding
|
|
||||
|
||||
zo nog een paar aangename verassings met de auto .
heb nog even verder gepraat met de oude eingenaar en blijkt dat het blok 20000 km geleden gereviseerd is en de kop is bewerkt door emming en zat nog een paar gele verstelbare koni`s onder de auto en kreeg de boekjes er ook nog bij zit een nieuwe supersprint uitlaat onder van voor tot achter. en alle aankoop bonnen wat er bij is gekocht en de garage bonnen dus ben nou helemaal blij met de gti |
|
||||
|
||||
Altijd leuk, een colour concept
|
|
||||
|
||||
Mooie uitvoering, en ik vind dit kleurtje ook wel kicken
|
||||
|
||||
leuke dingen,colour concepts
beginnen langzamerhand ook steeds zeldzamer te worden....
|
||||
|
||||
Quote:
jah van dit type in deze uitvoering zijn er 15 van gemaakt zoals de vorige eigenaar zei.je heb ze nog wel meer in het geel. maar moeten er maar 15 van zijn met een 2.0 8v gti. |
|
|||
|
|||
15 is wel heel wijnig .....
kan je de verf niet eens in het bad laten lopen bij Volkswagen ..... zit wel een uniek hemeltje in als het goed is . Zwart |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn er een stuk meer dan 15 gele met een GTI blok verkocht in Duitsland
Maar het is een leuke wagen!
|
|||
|
|||
hee danny
ook hier met de yelow sunshine:p |
|
||||
|
||||
Leuk ding, me zus heeft nog eens een sdi tje gehad in deze kleur, vind het altijd wel goed staan op een 3
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zo'n Colour Edition! Wat voor kleur hemel zit hier eigenlijk in??
|
||||
|
||||
Quote:
van de 8v gti zijn er wel meer geweest in die kleur hoor |
|
||||
|
||||
Heb zelf een zwarte (black magic) Colour Concept gehad. Fijne auto met heel veel extra's. Had helaas geen airco. Met dit weer is het wel lekker dat je de stoelverwarming in de Recaro's hebt
Ik had de uitvoering met een 1.8 8v motor, die volgens Doppel-Wobber niet eens geleverd zou zijn, terwijl de mijne echt een originele CC was. Niet alle info is juist.. Dat er maar 15 van gemaakt zijn in deze kleur is vast niet waar. Sowieso is de CC niet origineel in NL geleverd. Veel plezier er mee. je kunt het gebarsten leer trouwens bij laten kleuren, dat kost niet eens zo heel veel. had ik bij mijn bestuurdersstoel ook laten doen.
|
||||
|
||||
mooi kleurtje en dat de bekleding ook in kleur is
volgen mijn zijn er wel meer dan 15 gemaakt er rijden/reden er hier al 2 rond
|
||||
|
||||
dat de bekleding in kleur is, is juist het hele idee van de Colour Concept.
Golfjes 3 zijn geleverd in geel/groen/rood/blauw en zwart(metallic). De middenbaan van de Recaro's zijn in de kleur van de auto(lak), net als wat details op deurpanelen, stiksels en pookhoes/handremhendel.
|
||||
|
||||
zo effe een kleine update.
heb men muziekinstallatie er ook al weer in moet het alleen nog even bekleden, en ben een beetje aan he poetsen geweest onder de motorkap. zal vanavond nog wel wat foto`s posten. en ga volgende weer maar eens achter een vento grill en koplampen aan want vind het wel super mooi staan in een type3 |
|
||||
|
||||
hier nog effe de foto`s
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] en de kofferbak wordt ook met zwart een geel leer bekleedt en dan zo beetje het zellfde zoals de achterbank ook is, dus met 2 gele banen erin. |
|
|||
|
|||
jaja netjes hoor
|