Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 14-03-2010, 08:57
tim 16v's Avatar
tim 16v tim 16v is offline
VW Fanatic

Default pasvorm powersprint 60 mm onder vr6???

ola ben van plan om een powersprint uitlaat te kopen voor me vr6. Heb eerder al een 60 mm powersprint systeem gekocht met alleen een eind demper voor me golf 2. Geluid was toen echt niet normaal viel bijna niet mee te rijden haha Alleen had toen veel problemen omdat het allemaal niet lekker paste raakte op me achteras of me carrosserie. Nu wil ik niet weer het zelfde probleem hebbben met me golf 3 vr6. Dus wou weten of mensen hier ervaring mee hebben met het 60 mm systeem met 2 dempers? En hoe het geluid is, want ik hou wel van een flinke roffel. Bedankt alvast

gr tim
Reply With Quote
Old 14-03-2010, 20:45
P.MK3Dub.'s Avatar
P.MK3Dub. P.MK3Dub. is offline
Volksforum Aandeelhouder

Je hebt al ooit 60mm op je Golf 2 gehad?? ik weet niet of je dan zomaar 60mm ook op je vr6 kan aansluiten want ik neem aan dat een VR6 grotere diameter heeft. Ik heb met het powersprint uitlaat systeem geen ervaring
(Daily) Golf 3 1.6 8v
www.veedobbelyoe.nl
Reply With Quote
Old 14-03-2010, 23:32
tim 16v's Avatar
tim 16v tim 16v is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by P.MK3Dub.
Je hebt al ooit 60mm op je Golf 2 gehad?? ik weet niet of je dan zomaar 60mm ook op je vr6 kan aansluiten want ik neem aan dat een VR6 grotere diameter heeft. Ik heb met het powersprint uitlaat systeem geen ervaring

hoi bedankt voor je reactie standaart heeft een vr6 maar 55mm en ook gti 16v ook. Zit gewoon te twijfelen met het kopen van een 60 mm powersprint systeem omdat het bij me golf 2 toen ook niet echt lekker paste. Als iemand meer weet ik hoor het graag
Reply With Quote
Reply

Posting Rules