Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 09-01-2011, 07:39
henriMK1-GTI henriMK1-GTI is offline
Forum Newbee

Default kabelboom golf MK1 GTI

ik ben met de kabelboom bezig van mijn GTI want ik zit met de volgende problemen.
knippen plakken kroonsteentjes gesmolten kabels vanalles ertussen gezet
dus storingen de motor liep niet meer heb ik gisteren wel aan het lopen gekregen maar bv de verlichting is nog 1 grote ellende.
er zit een oud type zekeringkast in die heb ik vervangen voor een andere dat was een kleine verbetering.
nu zit ik met de volgende vraag.
kan ik er een nieuw type zekeringkast in zetten van een MK1 cabrio 1800i 90pk bj1992 compleet met kabelboom of moet er dan veel aangepast worden op mijn 1600 GTI blok.
als dat plug en play is lijkt me dat de beste oplossing.

wie heeft hier ervaringen mee
Reply With Quote
Old 09-01-2011, 12:31
golf1gti83's Avatar
golf1gti83 golf1gti83 is offline
VW Addict

mfa is anders. schakelaar voor 1 en 2 zit in de tellers. Bij een cabrio in de ruitenwisser handel
dan moet je de rest ook hebben, kabel naar de achterlampen, naar de koplampen vanwege de aansluiting in de zekeringkast.
en verder veel overzetten, maar met zoldeerbout en krimp kous zou ik van twee kabelbomen wel 1 kunnen maken die er ook nog origineel uit ziet.
Reply With Quote
Old 09-01-2011, 14:55
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by golf1gti83
mfa is anders. schakelaar voor 1 en 2 zit in de tellers. Bij een cabrio in de ruitenwisser handel
dan moet je de rest ook hebben, kabel naar de achterlampen, naar de koplampen vanwege de aansluiting in de zekeringkast.
en verder veel overzetten, maar met zoldeerbout en krimp kous zou ik van twee kabelbomen wel 1 kunnen maken die er ook nog origineel uit ziet.

volgens mij heb ik het compleet:

-kabelboom dashboard
-kabelboom motorruimte ook voor en achterverlichting
-tellerhuis MFA
-knipperlicht en ruitenwisser schakelaar met MFA
-zekeringenkast

dit alles heb ik uit 1 cabrio maar bv de computter van een 1600GTI en van een 1800i 2h motor zijn die aansluitingen allemaal hetzelfde
Reply With Quote
Old 16-01-2011, 09:08
Forum Newbee

ik ben er nog niet aan uit maar klopt het dat ik het zo over kan zetten compleet of moet ik nog iets aanpassen zoals brandstofpomp en injectiecomputter
Reply With Quote
Old 16-01-2011, 10:58
golf16v's Avatar
golf16v golf16v is offline
Postwhore

kabelboom van nen 2H motor is totaal anders, die heeft electronisch gestuurde injectie (met computerdoos) terwijl ne 1600 gti geen computer heeft en met mechanische injectie zit
Reply With Quote
Reply

Posting Rules