![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bewerkte luchtfilterkast MK2 16v gratis
Remklauwen voorzijde MK2 16v revisie nodig 10€ Origineel rechtervoorscherm MK1 met klein deukje (bijna geen roest) 30€ Imitatie rechtervoorscherm met beetje werk 20€ Recaro stoel met veel stelfuncties zgan 50€ Magnat monoblock versterker met defect 20€ Gordels voor+achterin Golf MK1 50€ 2 nieuwe 195/50 Nankang NS2 banden 40€ p/stuk 2 nieuwe 195/45 Nankang NS2 banden 45€ p/stuk Foto`s op aanvraag bij serieuze interesse. Last edited by Lieuwe : 30-05-2008 at 10:04. |
|
||||
|
||||
![]() Watvoor klokjes zijn die van vdo, en zijn die eventueel ook los te koop? Of alleen met console..
|
|
||||
|
||||
![]() Stabilisator MK1 achter Wiechers zgan 40€
is deze voor de boven of onderzijde van de auto? alu of staal? |
|
||||
|
||||
![]() Middenconsole met klokjes is verkocht
![]() Stabilisator heb ik er neer gezet, maar veerpootbrug is misschien een betere omschrijving. Het is iig 1 voor achterin boven voor tussen de veerpoten. Hiervoor moet je 4 M8 gaten boren. Hij is van staal en is rood. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb hem al thuis bedankt lieuwe ![]()
|
||||
|
||||
![]() Up
Middenconsole is naar Ruurd. |
|
||||
|
||||
![]() Up.
Voorbumper is verkocht. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's van de King's en van de Atev's?
Edit: Atev: http://auto-diversen.marktplaats.nl...n-4x100-15.html Edit: King: http://auto-diversen.marktplaats.nl...n-4x100-15.html
|
||||
|
||||
![]() Schop
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
AU, ik heb wel intresse bij het imitatie rechtervoorscherm. Wat voor werk zit eraan? En versturen kan zeker niet? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel interesse in het aangepaste luchtfilterhuis, heb je deze zo aangepast dat deze in de MK1 past??? ik hoor het graag even
|
|
|||
|
|||
![]() hoi
zou je eens willen kijken wat het kost om die veerpootbrug naar belgie op te sturen ? als dit meevalt wil ik ze wel hebben grtz |
|
||||
|
||||
![]() Die is al tijdje terug verkocht.
Beginpost aangepast. |
|
||||
|
||||
![]() En de nankangs zijn hoeveel inch?
|
||||
|
||||
![]() 15
|
|
|||
|
|||
![]() Wat moet ik me voorstellen bij de bwerkte luchtfilter kast?
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
zijn het gordels van een golf cabrio of een dichte golf? Ik ben namelijk op zoek naar de achter gordels van een dichte golf 1. laskoning@home.nl |
|
||||
|
||||
![]() rechtervoorscherm, rood neem ik aan?
|
||||
|
||||
![]() A thread from the middle ages...
|
||||
|
||||
![]() hmm idd, jammer
![]()