|
|||
|
|||
enzyme25
hoihoi
ik ben nieuw hier en wou me ff voorstellen. ik ben dus dennis 25 jaar en kom uit limburg gr dennis |
|
||||
|
||||
Welkom.
en u rijdt in een..........?(vw neem ik aan ) |
|
|||
|
|||
ja ik rij een vw passat 1,8 66kw 35i sdan van mei 1996.
donker paars. zal binnekort wel een fototje erbij zetten |
|
||||
|
||||
welkom dennis
waar weer een limbo op het forum erbij en kom maar op met die foto`s gr,egon |
|
|||
|
|||
Quote:
kom jij uit venlo ? gr dennis |
|
|||
|
|||
heb ff een fototje zal als weer fatsoenlijk weer is wat meer fotos maken zo ziet die er nu nog uit . heeft 160xxx gelopen.
radio cd met usb, voor achter boxjes subje int koffer, cv met afstandbediening. plannen zijn: verlagen. booskijkers, andere grill, hoodlifters, veerpootbrug, een keertje een andere bumperlipjes en verder weet ik het nog niet:P |
|
||||
|
||||
Quote:
Héél verstandig veel plezier hier |
|
|||
|
|||
weet iemand de kleurcode van mijn auto??
gr dennis |
|
||||
|
||||
Welkom!
Voor de kleurcode moet je even in de achterbak kijken. Daar moet als het goed is een sticker zitten, hierop staat de kleurcode!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
oke dankjewel zal eens ff kijken dan
|
|
||||
|
||||
Welkom, ik zou het eerst bij dat verlagen houden als het de mijne was
|
|||
|
|||
heb het lc4t
hoe vind ik welke naam erbij hoort? |
|
|||
|
|||
opgezocht via http://www.vwgolf-info.nl/algemene_.../kleurcodes.pdf
kleur is twiligtviolet pareleffect :P iig bedankt mvg dennis |
|
|||
|
|||
Quote:
hoezo daarbij houden ? |
|
|||
|
|||
de verlagingsveren en koplampspoilers zijn besteld
nu afwachten tot het binne is en eronder schroeven volgende maand auto na spuiter. 2 roestplekjes wegwerken en opnieuw spuiten,achterklep paar krasjes dus opnieuw spuiten en rechterdeur klein plekje in blanke lak dus ook fixen Last edited by enzyme25 : 14-09-2009 at 16:39. |
|
|||
|
|||
gevonden
welkom hier! ah zo'n passat is ook leuk, ik kwam laatst in duitsland een uber dikke tegen plat op zn smoel en compleet matzwart inclusief donkere ramen rondom echt te dikke shit! bij maagdenberg gewerkt?
|
|||
|
|||
das idd dikke shit helaas dat dat hier niet kan met de ramen rondom ofja kan wel ma mag nie he
|
|
|||
|
|||
waar heb je je verlagingsset enz eigenlijk besteld?
als ik vragen mag
|
|||
|
|||
tuurlijk mag je dat vragen
ja dat was bij de maagdenberg weet je nu al wie ik ben of niet :P ? de veren heb ik besteld bij stroevenmotersport.nl en de koplampspoilers bij tuningdiscount |