|
||||
|
||||
AryX zijn nieuwe auto
Hey allemaal,
Ik heb afgelopen vrijdag een VW Passat V6 TDI uit 2002 gekocht. Is een 2.5 liter met 150 PK. Is een 3BG model met alles erop en eraan zoals cruise control, Climate control, 5-traps automaat met tiptronic, alles electrisch, regensensor en nog heel veel meer wat ik vast vergeten ben Helaas geen lederen bekleding en het houtaccent vind ik ook niet zo maar verder fantastische auto Auto rijdt heeeeeerlijk maar helaas is het geen auto voor langere tijd want in de loop van volgend jaar wordt deze auto vervangen door een passat 3BG W8 Heb vandaag op 100% Tuning gelijk heldere smoke koplampen gekocht met LED dagrijverlichting aangezien ik dat wel mooi vind passen bij een grote luxe auto als een Passat. Ook zaten er bij aankoop heldere zijknipperlichten met LED in. Voor de rest wil ik nog xenon hebben in het dimlicht, groot licht en mist licht. Verder nog heldee smoke achterlichten en 19" of 20" velgen. De rest wat ik wil dat komt wel als de W8 er is Als iemand mij trouwens kan vertellen wat voor merk/type velgen er onder zit (Origineel dealer??) dan stel ik dat zeer op prijs Hier even 6 fotootjes van mijn gebakkie Als je nog wat wilt weten dan hoor ik het graag Groetjes!
|
||||
|
||||
En weer een Passat rijder erbij hier.
Mooie auto, en die velgen die heten Road America velgen. Maar dat antwoord had je ook al op het Passat forum gekregen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Dank je
Ga zo ff op het Passat forum kijken, had geen notificatie gekregen haha
|
||||
|
||||
Sjieke auto...alleen die koplampen maken er wel een 'sjonnie auto' van...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
V6 TDI, erg mooi.
En wat Chris zegt, loos die koplampen maar weer maar gezien je vorige auto's zal dit niet gebeuren vermoed ik
|
||||
|
||||
Dikke wagen, jammer van de lampen. Beter houd je zo'n auto origineel, en investeer je alleen in wielen en verlaging. Is mijn bescheiden mening
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie auto,maar ben het hier helemaal mee eens. |
|
||||
|
||||
Mooie auto, hoeveel heeft ie gelopen?
|
|
|||
|
|||
nette auto, en verder ben ik het met bovenstaande berichten eens !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Ik krijg alweer medelijden met de passat.
|
||||
|
||||
Snel die tuning-lampen er weer uit, mooi setje luxe grote velgen er op, air d'r onder, en gaan met die Passat!
|
||||
|
||||
Quote:
heb je er trouwens wel rekening mee gehouden dat motoronderhoud aan zo'n v6 een zeer kostbare grap is?
|
||||
|
||||
gaaf hoor, zo'n dikke TDI! rijd vast vorstelijk
Maareh, die plannen van de W8 zijn serieus? Kan me voorstellen dat je al aan het sparen bent voor een voorraadje benzine
|
||||
|
||||
Die koplampen die blijven, helaas voor jullie
En grote velgen komen eronder en die gaan mee naar de W8 en ja dat is serieus En de W8 komt met z'n bek op straat te liggen, wel met airride want het blijft ook mijn gezinsauto en met 2 kinderen op vakantie met een lage auto dat is geen succes En ja het rijdt heerlijk deze auto bijna zonde om weg te doen maar ja de W8 is toch wel de über-3BG
|
||||
|
||||
Zo, er is weer wat veranderd aan de Passat:
Hij is 40/40 verlaagd dmv Apex veren en er zitten nu 18" Brock B8 "Chrome" velgen onder. Binnenkort worden de remblokken vervangen door lekkere zachte Ferodo blokkies dus dat gaat weer heerlijk remmen. Foto's staan in de 1e post..
|
|||
|
|||
Nice.
Als het maar niet zo,n verbouwd sjonnie polo ding wordt. En waarom volgend jaar de W8?? Had je dan gelijk ook nu wel kunnen doen. of moet je eerst kijken wat voor "tuning" spullen daarvoor zijn |
|
||||
|
||||
hopelijk zijn ze volgend jaar wat goedkoper, zijn ze weer een jaartje ouder :P
|
||||
|
||||
Auto +1
Koplampen -1 Apex veren -3 Verder een mooie auto!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee...net als je V6 TDI...volgend jaar ook weer minder waard...wat je bij moet leggen blijft hetzelfde..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
ook als er voor 2000euro aan auto-style spul opzit?