|
||||
|
||||
afwatering voorruit
Hallo,
Wegens het lekken in mijn MK1 (de zekeringenkast werd nat). Heb ik mijn voorruit gedemonteerd. Ik hoorde altijd dat er 2 afwaterings punten zaten bij de MK1.(aan de buiten zijde van de raam onder) Maar tot verbazing zag ik bij mij alleen in het midden van de voorraam onder een afwaterings punt. Nu vroeg ik mij af hoe het water dan bij de zekerings kast kan komen? En als er nog iemand een achterklep heeft voor mijn MK1? (liefst zonder ruitenwisser) Grusse Deutsche Post MK! |
|
||||
|
||||
Paraplu halen voor je zekeringskast :P Neej ff gek heid je hebt links en rechts in de goot afwateringspunten mischien dat deze vol zit met blaadjes? Zodat het water via de verwarmingselement na binnen komt? Controleer het maar eens
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit probleem heb ik ook hebook al bakje bladje vrij gemaakt blijft lekken tapijtje onder mijn voeten is altijd nat als het regent |
|
|||
|
|||
Deurrubbers en rubbers van de bekabling in de firewall ff nakijken, daar kan hij ook lekken op de zekeringskast.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan zijn dat dit jouw probleem veroorzaakt: http://www.volksforum.com/forum/sho...55&page=1&pp=20
|
||||
|
||||
Ga morgen eens een grondige inspectie doen...Wil de schermen er ook even af halen...
Dan zal ik jullie tips eens nagaan. Alvast bedankt..... |
|
||||
|
||||
En?
Iets gevonden?
|
||||
|
||||
Nou heb dus niks kunnen vinden van slechte afwatering.Getest met waterslang..Ik heb nu het vermoeden dat het water binnen is gekomen door een slechte rubber..
Ik had hem vorig jaar afgekit voor de winter ( voor nood ). Toen was die dicht. Maar nu begon die weer te lekken. Denk ik dat de kit door vorst is gaan los laten. Gister de hele raam rand schoon geslepen, en behandeld met BRUNOX Epoxy Roestomvormer. Dan nieuwe rubber erin. Deze zet ik dan in blanke tectyl.. Verder gister nog verder alle ramen verwijderd. En linker voor scherm.. Deze hadden ze aan de binnenkant boven aan deurzijde. Ook helemaal volgekit, van de fabriek uit. Water bleef daar ook hangen..Scherm was van binnen uit aan het roesten. Dus maar nieuw schermpje besteld (wel imitatie)...