|
|||
|
|||
pepie_g40 wk caddy fotoshoot 22-05-2010
de caddy word strks dagelijks vervoer en moet er gewoon beetje leuk maar toch een beetje in de oldskool scene blijven dus mijn idee ermee is
om hem goed op zijjn reet te gooien paar dikke wielen eronder(iemand ideen wat voor wielen of iets te koop laat het me maar weten en de caddy spuiten in dezelfde kleur als mijngolf 1 mexico beige en dan afwerken met oud bruine delen niet te overdreven doen gewoon leuk neerzetten ik zoek ook nog een oplossing voor de achterkant kwa bumper(iemand ideeen en/of oplossingen om het leuk te maken idee van een oud type golf1 bumper die heb ik al als optie) voorbumper word in ieder geval oud type type 1 (stalen bumpers) voor de rest is de caddy kei en kei hard ik hou jullie op de hoogte met fotos enzo ik heb nu ook al een paar autos staan ff een paar fotos van wat ik nu heb staan golf1 golf2 gti wolfsburg edition(te koop) polo g40 onder de kap heel veel vergult en verchroomd voor alle fotos ff kijken op http://www.pepie.mijnalbums.nl foto.s golf3 vandaag ff snel gemaakt en ik heb vandaag de caddy opgehaald morgen gelijk beginnen met demonteren en schuren set wielen die ik extra erbij kreeg(maar die gaan marktplaats op) net zoals de ats die eronder zitten die gaan ook op marktplaats
Pepie_G40 G40 In Style "Team Lowrider"Member [ Last edited by pepie_g40 : 22-05-2010 at 10:20. |
|
||||
|
||||
mooi wagenpark heb je...
Leuk project ook die caddy. Zoek zelf ook nog een keer zoiets. |
|
||||
|
||||
Shit wat een dikke auto's en succes met de caddy.En natuurlijk welkom
|
|
|||
|
|||
welkom, mooi wagen park !
gr. Martijn p.s. wat voor maten hebben die spaak wielen misschien heb ik wel interesse p.b. me maar ff !
|
|||
|
|||
Quote:
te koop setje enzo lichtmetalen wielen 7j et 38 4x100 nette wielen met beetje stoeprand schade niet overdreven veel met 2 banden met goed profiel alleen lichte droogtescheurtjes op de banden en 2 banden die echt op zijn doe een leuk bod en ze zijn voor jouw tevens nog setje ats cup en set azev a te koop zie andere advertenties http://link.marktplaats.nl/270058498
|
||||
|
||||
welkom!
leuke auto`s heb je. ook hebben we hier op het forum een verkoop forum daar kun je aanbieden wat je kwijt wil... succes met de caddy (die kun je ook kwijt op het 'watergekoelde projecten' forum ) groet frank
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Vette Caddy geworden!
|
||||
|