|
|||
|
|||
Nieuwe Daily: Bora TDI
Hallo Allemaal..
Omdat ik best veel kilometers maak voor mijn werk heb ik er voor moeten kiezen om een Diesel te kopen.. Het is een bora geworden uit 2001 met een 115PK. Plannen: - Schroefsetje - Embleemloos grilletje - Booskijkers - Achterraamspoiler Hier de pictures..
|
||||
|
||||
Mooie auto ,en ook een hele mooie kleur!!
Booskijkers zou ik niet weten of dat wel mooi word , heb ze eigenlijk nog nooit op een bora gezien eigenlijk ... Iig veel succes ermee !
|
||||
|
||||
mooie bora!! zou idd ook geen booskijker plastsen en met grill moet je uitkijken dat je dat half maantje nog in je moterkap hebt zitten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je het dan mooi wil doen, kap verlengen ipv booskijker... |
|
||||
|
||||
Mooie auto,veel plezier ermee.
En inderdaad geen booskijker. |
|
|||
|
|||
Thnx voor de reacties!
Ik had de booskijkers eigenlijk al besteld dus ga toch ff kijken hoe het staat.. Met dat halve maantje, daar zat ik ook al mee. Ik weet niet of de financieen het toe laten om de motorkap te laten verlengen haha. Ik ga de booskijkers er gewoon eens ongespoten op zetten en even kijken hoe het staat. Anders gaan ze gewoon op MP haha Ik zal de fotos wel posten als ik ze binnen heb... Grtz..
|
||||
|
||||
ben benieuwd, zal het blijven volgen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hier zit ik dus ook mee.. Eigenlijk wil ik niet aan de auto lassen omdat ik hem met de originele grill wil verkopen over een aantal jaar.. Zijn er nog andere opties hoe je dit netjes kan wegwerken?
|
|||
|
|||
Quote:
neen |