|
|||
|
|||
Verbreed staal @ polo..
een setje 14 inch staal, origineel ET45, 5.5 J denk ik.. nu verbreed naar 7,5 en 8j. met een 195/45/14 band... gaat dit passen onder mijn 'fantastische' polo coupe uit 92 ism een 60/40 verlaging..
|
|
|||
|
|||
vast wel
|
|||
|
|||
jaa dat gaat passen.
ik ken iemand die reed met 14 inch RH cup in 8 en 9 j met een 80/60 verlaging lag die dicht bij de grond.
|
||||
|
||||
Je moet naar de ET waarde kijken. Weet niet of zo breed met ET45 wel past zonder spacers. Gaat denk ik aanschafen in de wielkasten. Misschien heb ik het mis?
|
|
|||
|
|||
ach dat schaven houd van zelf op als je banden mooi afgesleten zijn
ik rij met et-3 achter op een 8j velg,loopt soms aan maar ik denk dat het met 40mm geen probleem geeft. ik zeg maar zo gewoon passen en kijken en dan weet je het. de ene set verlaging is de andere niet.
|
||||
|
||||
moet wel lukken, als je op zeker wilt spelen moet je je wielkasten omrollen.
Bij mij zit er 195/40/16 op met 8j velgen en daarvoor moesten de randjes worden gerold, althans hij loopt nu rechts achter aan de binnenkant aan. Asje staat waarschijnlijk niet helemaal int midden. Hij heeft voor het omrollen enkel linksachter aangelopen namelijk Verlaging is 60/60
Vergeet dat ene boutje niet! Last edited by The_Maxx : 05-03-2010 at 11:59. |