![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik maak maar weer even een topic aan aangezien ik wel weer een leuk projectje heb.
Nadat mijn trouwe Golf 3 TDI (155pk/349nm) verkocht is aan een goede vriend van me had ik mijn nieuwe wagen al uitgekozen. Hieronder even 2 plaatjes van de Golf 3. Heb hier nooit echt een topic over aangemaakt. ![]() ![]() Huppekee, weg ermee, tijd voor een 'echte' golf weer haha. Toen kwam ik een golf 1 GTD tegen op marktplaats.... toch eens gaan kijken aangezien ik nog nooit een Golf 1 in mijn bezit heb gehad én het beestje wegenbelastingvrij was én er een fris GTD blokje uit een Golf 2 in hing. Afijn het ding bleek gewoon prima in orde te zijn, blokje draaide goed, harde carroserie, gti remmerij rondom, al met al een goede basis om wat leuks van te maken. Zo stond hij erbij toen ik hem net had opgehaald, genoeg tedoen nog dus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer updates volgen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu hoor ik mensen al denken, die GTD is niet standaart meer, nee dat klopt!
Specs: - Golf 2 GTD motor - Front mount intercooler - Pomp opgeschroeft en aangepast (govenor mod heette dat o.a.?) - 60mm uitlaatsysteem vanaf de turbo Dit zal zo'n 100/110 pk produceren voor mijn gevoel. Al snel heb ik een setje verbreed staal op de kop getikt in de maten 14 inch 8 om 8,5j en deze gemonteerd en nog wat kleine details aangepakt zoals de achteruitwisser eraf geplukt ![]() ![]() ![]() Tevens even mijn opel logo weer op de juiste plaats gehangen zoals deze ook hing bij de Golf 3 ![]() ![]() Komen nog veel meer onderdeeltjes mijn kant op, meerdere updates zullen volgen ![]()