|
||||
|
||||
Differentieel bouten
Wil mijn o2a bak voorbereiden op de 20vt nu wil ik de bouten van het differentieel vervangen voor sterkere.
Welke maat en treksterkte moet ik hebben |
|
||||
|
||||
is dit niks voor je: http://www.clausvonessen.de/pi13/pd191.html
|
|
||||
|
||||
Bij de VW dealer kun je ze ook bestellen. Wel duurder dan de 90 euro hierboven.
VWmk2driver leverde ze nog goedkoper,alleen die is zon beetje gestopt met het reviseren en aanpassen van bakken, maar misschien kan hij je wel aan bouten helpen of je vertellen welke maat en sterkte je moet hebben. Volgens mij heb je daarnaast ook twee verschillende bouten, in ETKA geeft men in ieder geval twee sets bevestigingsdelen aan. Bovenste setje koste in juni 2009 55 euro, het tweede setje (dikkere bout waarschijnlijk) koste toen 117 euro. Prijzen liggen nu gegarandeerd een stuk hoger (gezien de prijzen zo'n beetje elke maand verhoogd worden ) Helaas kan ik geen maatvoering voor de bevestigingsdelen ontdekken.
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 31-12-2009 at 10:47. |
|
||||
|
||||
Ah perfect heb al vwmk2driver een berichtje gedaan vanmorgen.
Ben benieuwd of hij wat kan leveren. Bedankt voor jullie hulp tot dusver |
|
||||
|
||||
Toevallig ben ik nu bezig met het reviseren van mijn 2Y bak, en ben ook bezig met die bouten voor het differentieel.
Wie kan mij vertellen op hoeveel NM deze moeten? |
|
||||
|
||||
70 nm
|
|
||||
|
||||
ok bedank!