|
||||
|
||||
Meeting Alle aparte modelen van vw..
Hallo allemaal
Ik had het idee om een keer een meeting te organiseren voor alle aparte modellen van vw, ik rij dan zelf in golf rallye maar als ik naar meeting ga zie ik er altijd maar een paar terwijl er toch meer zijn ? zo zijn er natuurlijk veel meer modellen is het een idee om te proberen zoveel mogelijk van die zeldzame of speciale uitvoeringen bij een te krijgen en er een aparte meeting van te maken ??? als iemand ideeën heeft zou dat er leuk zijn want heb geen idee of dit aan zou kunnen slaan. laat maar horen !! groetjes Billy
|
||||
|
||||
Ja, best een leuk concept. Meestal stikt het van de Golfjes en de Kevers op gemiddelde water- en luchtgekoelde meetings.
Maar ja, wat is zeldzaam en/of apart? Types 4(411/412) zie je haast nooit, evenals Taro's en Golf country's. |
|
||||
|
||||
Een US jetta mk 3 heb ik ook niet veel eerder op een meeting gezien
|
||||
|
||||
ik zie het niet gebeuren...
voor je het weet staat het hele terrein vol met "zeldzame" WOB ed. en F&I's
|
||||
|
||||
Zou wel leuk zijn om eens van ieder model van VW dat nog beschikbaar is één model te vinden, en ze allemaal eens tegelijk op de foto te zetten.
D'r zijn al vergelijkbare foto's, maar dan gaat het telkens om 5 tot 10 modellen. Maar zoals Jaap zegt, ik zie het ook niet direct gebeuren. Mijn Golf is het laatste model Golf 2 dat geproduceerd is, is die dan ook bijzonder? Iedereen vindt zijn auto wel op de een of andere manier bijzonder.
|
||||
|
||||
Quote:
+1.. wat is apart? zie liever kwalitatief mooie auto's van het VAG merk op een wat grotere meeting.. zoals VolksDub..
|
||||
|
||||
ja klopt jongens helemaal gelijk leuk voor het mee denken trouwens
maar een keer alle modellen naast elkaar op de foto zou natuurlijk wel mooi zijn.
|
||||
|
||||
Nou hier kun je vast je hart ophalen
georganiseerd door ons eigen volksforum en Dub05 |