|
||||
|
||||
BBS'en uitelkaar
Heb voor de passat eens setje 16inch bbs'en gekocht, maar nu. Ze moeten uitelkaar en die k*tboutjes zijn natuurlijk weer een of ander tussenmaat.......m7.
Iemand tips hoe je die dingen goed uitelkaar krijgt of waar ik een goede dop kan krijgen voor die boutjes.
|
||||
|
||||
Last edited by Richard : 24-02-2010 at 21:05. |
|
||||
|
||||
even je link aangepast tjeerd.. ( hij heeft rs722..)
|
||||
|
||||
Hmm, ik twijfelde even om het te vragen, ding er van uit dat hij dit zocht omdat hij het 'dop' noemde
rs722 zitten zelfde vast als mijn oude mini bbs'en?
|
|||
|
|||
Dit is toch gewoon een 12 kant dop of meertand torx ??
Hazet is bijna overal te krijgen. Stahlwille levert deze doppen ook volgens mij. Ook de dopjes voor Bbs Rm/Rs. Last edited by bluebastard : 24-02-2010 at 21:15. |
|
||||
|
||||
klopt.. enkel de oz bouten hebben een apart tool nodig
|
||||
|
||||
Neem morgen wel even een velg mee naar grotthandel hier in de buurt. Gelijk kijken voor goede sleutel en dan andere boutjes erin.
|
||||
|
||||
Brezan heeft een meerdelige dop van beta 6 euro.
|
|
||||
|
||||
Danku
Neem de velg even mee...............gelijk een dop en dan ook maar een zootje boutjes erbij halen...........inbus ofzo Kreeg deze site nog door van een duitse kennis................die besteld hier altijd bouten. http://www.titanium-touch.de/
|
|||
|
|||
betere ijzerwaren winkel heeft zo'n dopje gewoon op voorraad!
|
|||
|
|||
Is niet echt heel goedkoop.
Kijk ook eens op www.velgrenovatie.com Quote:
|
|
||||
|
||||
Heb de BBS'en inmiddels helemaal uitelkaar en de adapters zijn alle 4 klaar en perfect gelukt.
Ga van de week nog even wat andere combi's proberen te maken. Wel pokkeherrie trouwens als je met gereedsschapsstaal aan het draaien bent Ook even geprobeerd het draad te mollen in stukje staal 700Nm voordat de bout over de kop ging
|
||||
|
||||
Quote:
Moet zeggen,ik heb betere ervaringen bij www.titanium-touch.de ,liever iets duurder en perfect,dan goedkoper en ellende...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |