|
|||
|
|||
golf 2, 1.3 van '91
golf 2 te koop van bouwjaar 91 heeft nog apk tot in maart maar deze kan in overleg nog vernieuwd worden! ziet er nog redelijk uit, maar heeft wel een deukje in het achterpaneel (aanhangerkoppeling dr tegenaan gehad!) dr zit dus een trekhaak op
motorisch is hij in orde met nieuwe dist. riem, bougies, rotor, verdeelkap, olie, luchtfilter, oliefilter interieur is nog netjes hij heeft ong 198000 gelopen (niewe klok)[IMG] [/IMG] had zo rond de 500 euro in gedachte maar een goed bod mag uiteraard ook! |
|
||||
|
||||
Hij is ook niet een beetje geel hè.
Heb je foto's van de schade achteraan? Verder nog ergens opvallende plekjes / deukjes / gaten / roest?
|
|||
|
|||
Quote:
haha ja hij is echt geeeeeel! foto van de schade zal ik van de week ff maken als ik de kans krijg! voor de rest geen roest of schade, wel denk ik dat het wiellagerte rechts achter de geest heeft gegeven maar dat doe ik er dan wel bij of zet het er nog in! ps ben vanmiddag nog in sittard geweest aan de markt stond een vet lage jetta mk2 was een puik ding! ken je die? |
|
||||
|
||||
Werk jij bij Joosten?
|
||||
|
||||
Geen idee welke dat is, d'r rijden wel een paar lage Jetta's hier rond. De enige die ik volgens mij echt ken (van zien) is een donkere met F&I stickers op de c-stijl.
Wiellager is op zich ook zo'n probleem niet. Denk dat ik die bij m'n pa ook gesloopt heb op de parkeerplaats met glijden.
|
|||
|
|||
Quote:
hahahaa, nee ik werk niet bij joosten! ik heb de golf daar 2 jaar geleden gekocht en was de enige foto die ik zo snel bij de hand had! |
|
|||
|
|||
kick it
|
|
|||
|
|||
upertje
|
|
|||
|
|||
schop!
|
|
|||
|
|||
225,00
|
|
|||
|
|||
Quote:
x2 is ok! |
|
|||
|
|||
en up!
|
|
|||
|
|||
hopla!
|
|
||||
|
||||
ik bied 300 euro
|
|
|||
|
|||
Quote:
daar red je het net niet mee |
|
|||
|
|||
höher
|
|
|||
|
|||
nog es ff in de kijkert
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Meer foto's?
|
|||
|
|||
Quote:
heb net geprobeert de foto's te uploaden maar mn pc heeft er efkes geen zin in denk ik, krijg de foto's niet van mn telefoon naar mn pc! even geduld aub! |