|
|||
|
|||
Verlagings onderdelen
Beste ,
Ik ben opzoek naar -een verlaging setje voor een polo 86c -2 achterste schroef poten(merk boeit ni) dat op een polo of golf 1 passen En -Voorste schokdempers voor 86 c liefst van een vaste verlaging dus geen originele schokdempers -Verlagings veren voor liefst zo laag mogelijk ! heb je iets liggen let me know via pb of psycho.06@hotmail.com Alvast bedankt Last edited by Psycho.06 : 04-03-2010 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Schroefset voor een 86c-cheap-project? Succes! Schat in dat de schroefset duurder zal zijn dan de hele Polo, zelfs tweedehands?!
|
|||
|
|||
Jep dat kun je wel zeggen..
Deze week maar een verlagingssetje 80/80 gemonteerd op een steilheckje.. Dat is nog wel te betalen en rijd toch lekker, goed in de bochten en de stugheid valt reuze mee ..
|
|||
|
|||
aahzo wat betaal je dan gemiddeld voor een 2dehands setje ?
Heb er anders wel eentje van een golf maar past blijkbaar niet .. en de polo koste me maar 200 euro dus :p is het duurder ? |
|
||||
|
||||
Als je een schroefset kunt regelen voor 800 euro ben je spekkoper...
|
|
||||
|
||||
Schroefsets zijn inderdaad niet te betalen... Voor een paar honderd euro heb ik er ooit een setje 80-60 onder gehad (nieuw).
|
|||
|
|||
ik had onder mijn golf 1 een kw variant 1 en koste me 1100 euro nieuw
Maar de polo word zowat cheap dus dacht een leuk 2dehands setje op de kop te tikken Heeft hot tuning of Ta technix ook geen goedkoop setje ? Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje overdreven, een schroefset van FK kost nieuw iets van 600,- |
|
|||
|
|||
wel ik hoef eerlijk voor deze auto geen kwaliteit ik wil er maar een jaartje ofzo mee rijden .
als het meot koop ik 2 achterste schroef veerpote en van voor vaste verlaging en het laagste dat dan te verkreige is en als het nog niet laag genoeg is las ik de ringe wel tege elkaar ofzo ( en ja ik weet het dat mag niet en is zotten werk en ken de risico's ) |
|
|||
|
|||
1ste post aangepast
|