|
|||
|
|||
nieuw hier en vraag over golf2, 1990, 1.3 inj
hallo,
mijn naam is ben, heb net een golfje aangeschaft (uit liefhebberij), heb meteen 2 problemen, 1; kachel wordt niet meer warm (deed het gek genoeg wel met de proefrit maar toen ik hem een week later ophaalde niet meer), maar ik heb daar al genoeg over gelezen op dit forum, dus ga eerst maar ff stoeien met dat bypass-geval en anders gaat ie er tussen uit. heb ook ergens gelezen dat je een andere dop voor je expansievat kan kopen dat het koelsysteem minder druk opbouwd ? weet iemand daar wat van ? (het zou een blauwe dop zijn ?) 2; kwam bij thuiskomst er achter dat mijn sleutel niet in mijn achterklep en passagiersdeur past..lekker stom van mij , maar had er helemaal niet bij nagedacht om dat te controleren zal nu maar op de sloop een ander slotje moeten halen voor de achterklep, voor de passagiersdeur hoeft voor mij niet persee. hoe moet ik het slotje uit de achterklep halen, is dat erg lastig ? ben ook op zoek naar wielkastranden..iemand ? trouwens.. erg leuk en vooral leerzaam forum dit, gr, ben. Last edited by ben1 : 21-02-2010 at 18:34. |
|
||||
|
||||
je kunt ook gewoon de cilinders van je sloten aanpassen aan de sleutel.
enne welkom
|
|||
|
|||
Quote:
dat is nog eens een snelle reactie, was mijn bericht nog aan het aanpassen en zag dat er al gereageerd was..lijkt overtoom wel maaruh..kan ik dat zelf die cilinders aanpassen ? lijkt me niet simpel ? Last edited by ben1 : 21-02-2010 at 18:41. |
|
||||
|
||||
ja,dat verwacht ik wel.cilinders eruit,sleutel erin steken en dan de uitstekende palletjes gladvijlen,vet eraansmeren en er weer in zetten.
|
||||
|
||||
wielkastranden heb ik ook wel liggen trouwens,neem aan dat je die met dikke lijsten moet hebben?
|
|||
|
|||
Quote:
ok, dat kan ik zelfs, maar ..om nog ff terug te komen op mijn beginvraag..hoe haal ik het slot uit de achterklep ? weet niet of er dikke lijsten op kunnen, er zitten nu geen lijsten op, maar vorige eigenaarwas niet zo een parkeerheld en daar door wielkasten achter licht beschadigd en wil het dus met die wielkast randen op lossen, zijn die ook trouwens simpel te monteren ? Last edited by ben1 : 21-02-2010 at 18:56. |
|
||||
|
||||
bekleding eraf,greeplijst eraf en dan wijst het zichzelf.
weet niet zeker maar kan weleens zo zijn dat dat niet eens hoeft bij golf3 kun je de cilinder er los uithalen.
|
|||
|
|||
Quote:
had gister al geprobeerd de greeplijst er af te krijgen, zit met 4 kruiskopschroeven (denk ik) maar 2 er van zijn rot en heb er geen grip meer op met schroevendraaaier, heb je miss nog een tip om dat los te krijgen of word dat toch door boren |
|
||||
|
||||
griptang eropzetten....
|
|||
|
|||
Quote:
kzal morgen eens kijken of dat gaat, nog over die lijsten, zijn die simpel te monteren of moet ik aanpassingen maken daar voor ? |
|
||||
|
||||
als je nou al dikke lijsten hebt,hoef je ze alleen vast te schroeven/poppen.
|
|||
|
|||
Quote:
nee, er zit standaard niks op, maar begrijp aan jouw antwoord dat ik moet gaan poppen dus ? ik hoopte eigenlijk dat ze er zo op konden zonder gedoe. Last edited by ben1 : 21-02-2010 at 19:15. |
|
||||
|
||||
ik bedoel de lijsten op de deur enz.
en je hoeft niet perse te boren/poppen,je kan ze ook plakken.
|
|||
|
|||
Quote:
dus die wielkastranden kan je er op plakken,kitten,lijmen ? |
|
||||
|
||||
haha,ik bedoel de randen die ik heb horen op een auto met dikke lijsten.
mocht je geen lijsten hebben,ik heb ook een set randen liggen voor auto zonder lijsten. en je kan ze er idd gewoon opkitten.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
pm ontvangen