|
||||
|
||||
Onderdelen golf 2
Mijn golf 2 1300 gaat gedemonteerd worden
Hij is nog in redelijk goede staat dus ik kan een aantal bruikbare onderdelen demonteren zodat ik voor een klein prijsje daar nog iemand mee blij kan maken. Het criterium is wel dat de auto nog moet rijden zonder deze onderdelen. ik heb nu liggen kachelhuis (zonder radiateur of motortje) € 5 thermostaat € 5 thermostaathuis 1.6 motor € 5 banden 14" (4 stuks) achterlichten € 20 koplamp € 7,50 Last edited by LangeveldA : 15-10-2008 at 14:02. |
|
||||
|
||||
welke kleur is deze auto?
|
|
||||
|
||||
De kleur is wit.
|
|
||||
|
||||
Doe me dan maar het uilaat spruitstuk!!!!!!
|
||||
|
||||
ok, ik zocht naar een achterklep. het liefst natuurlijk in mn eigen kleur... (blauw)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel een beetje lastig denk ik. Maar als jij die ter plaatse kan verwijderen (want hij moet nog wel naar de sloop toe gereden worden uiteraard) dan vind ik het prima. Dat is wel in Den Haag trouwens. |
|
||||
|
||||
sloop kan hem toch gewoon ophalen?
en: maak aub een advertentie aan volgens de advertentie regels. Dus alle onderdelen die te koop zijn in een lijstje met voor elk onderdeel prijzen erbij.
|
||||
|
||||
prijzen toegevoegd
|
|
|||
|
|||
welke kleur code is het?
|
|
||||
|
||||
L90E, enige wit geleverd op mk2.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dank u en een toevoeging. |
|
|||
|
|||
dan zou ik de motorkap wel willen is deze nog in goede staat? en is het een 2 deurs of 4 deurs? anders heb ik ook wel belang bij de deuren ik kan eventueel mijn deuren en de motorkap weer inleveren zodat je gewoon kan rijden
|
|
||||
|
||||
nou ik denk dat ik hem dan wel ga slepen als er zoveel onderdelen afgaan!
het is een twee deurs. Er zitten wel wat roestplekken op de deuren. De motorkap is volgens mij in orde. |
|
|||
|
|||
oke het was in den haag tog?
|
|
||||
|
||||
ja klopt!! In principe kan die natuurlijk zonder deuren gesleept worden of is dat verboden?
|
|
|||
|
|||
nee dat is niet verboden als jij je gordel maar aan hebt een oude jeep heeft tog ook geen deuren maar zou ik eventueel morgen avond kunnen komen kijken ik kom uit rijswijk dus dat is dicht bij
|
|
|||
|
|||
ik ben op zoek naar volgende onderdelen:
pinkerhendel 4-pinkers knop moer (40Nm) en een stuur golf 2 cl 1991 |
|
||||
|
||||
Golf opgeheven