![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop in onderdelen
Golf 3 1.8 GL 90 PK ABS motorcode bj 1992 kleur vd auto is Mat zwart GEEN EL.Ramen ! hier een paar onderdelen: Heldere knipperlichten voorbumper 20,- VERKOCHT Smoked zijknippers 10,- Hoedenplank ZONDER GATEN !!! 50,-VERKOCHT Koplampen gti/vr6 25,- VERKOCHT achterlichten vr6 rechter achterlicht is een schroefdraad kapot 10,- VERKOCHT motorkap met schoolbordverf 25,- VERKOCHT Rechter voorscherm ( voor rechthoekige knipperlichten ) 25,- VERKOCHT Tec tuning schroefset ( perfecte staat ) 130,- VERKOCHT El schuif-kanteldak met kabelboom ( PERFECTE STAAT )100,- VERKOCHT El. Spiegels met kabelboom en verstelknop ( Verwarmd ) 40,- VERKOCHT GL interieur, voorstoelen en achterbank 25,-VERKOCHT CV compleet 75,- katalysator 20,- VERKOCHT voorbumper 20,- VERKOCHT Achterbumper met trekhaak gat 10,- Bumperbalk 10,- VERKOCHT embleemloze grill 15,- VERKOCHT startmotor 40,- VERKOCHT Voorfront 30,- VERKOCHT Radiateur 25,- VERKOCHT Koelvin ZGAN 25,- VERKOCHT ABS Computer Origineel 25,- Monopointinjectie ( kompleet ) 50,- VERKOCHT voorraam 50,- VERKOCHT Achterraam 30,-VERKOCHT zijramen voor 20,-VERKOCHT remklauwen origineel 25,- remschijven met blokken 25,- Wolfsburg Deurpinnen 10,- Rvs keurige Deurpinnen 5,- Deurlijsten 30,- VERKOCHT Benzinepomp in de tank 30,-VERKOCHT Dak antenne met kabel 10,- VERKOCHT hoedenplankdragers 10,-VERKOCHT Daklijsten 30,-VERKOCHT Bobine 10,- VERKOCHT Bougie kabels + verdelerkap ( verdeelkap is zwart ) 10,- VERKOCHT Voetpakking 10,- VERKOCHT temp. senson + Behuizing ( waar kvs doorstroomt ) 10,- VERKOCHT Nieuwe Oliefilter Nooit gemonteerd 10,-VERKOCHT Deurgrepen 2 stuks Met sleutel 20,- VERKOCHT Handvaten dak 4x ( of hoe je het noemt ) 10,- 12 inch lanzar heritage woofer met kist, versterker en bekabeling 150,- VERKOCHT Waterpomp 20,-VERKOCHT Koppelingskabel 10,-VERKOCHT gaskabel 10,-VERKOCHT Motorkap kabel ( om te openen ) 5,-VERKOCHT Hoofdremcilinder met reservoir 20,- Linkerdeur Kaal wel met raamrubbers 20,- VERKOCHT etc. ![]()
Vw Golf TDI 1985 ![]() Last edited by MONDY : 01-04-2010 at 01:14. |
|
||||
|
||||
![]() heb je voor mij een duidelijke foto van die kat? en heb je nog meer uitlaatdelen?
|
||||
|
||||
![]() je zegt cv geheel compleet (deuren,achterklep en benz.klep met zenders en compressor , leidingwerk en kabelboom?)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zoals er beschreven word compleet dus met alles erbij om jou auto van cv te voorzien. PS:zijn pas in November beschikbaar omdat de auto buiten staat en in de garage een andere wagen die begin november weggaat
Vw Golf TDI 1985 ![]() Last edited by MONDY : 20-10-2009 at 15:19. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
da moet ik nog maken voor je kat is nog gemonteerd namelijk. heb alleen nog een middendemper voor je met voorpijp eraan en een japanse brul ding ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe mij maar 1ste optie |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
okido hierbij voor jou gereserveerd
|
|||
|
|||
![]() Dashboard in zijn geheel gereserveerd
voor de rest UPP
|
|||
|
|||
![]() Interesse in de spiegels + schakelaar + kabelboom.
Bestaat deze kabelboom uit de kabelboom in de auto + de 2 kabelbomen in de deuren? Stuur me anders maar een PB met jouw reactie. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn vanmiddag opgehaald
|
||||
|
||||
![]() Mocht je schroefset de verkoop weer in gaan dan heb je hier een belangstellende
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schroefset word deze week opgehaald.
|
|||
|
|||
![]() Hey heb je deze nog???? ben hopeloos op zoek naar een,
|
|
|||
|
|||
![]() de pomp die in de tank hoort heb ik nog liggen ja
|
||||
|
||||
![]() Als de voorruit gewoon netjes is en je het anders toch weggooid, voor de helft van je prijs kom ik het wel ophalen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal van de week dan de voorruit eraf laten halen door me buurman. dan mag je het ophalen voor de helft ![]() je hebt me nummer nog van de vorige keer toch ?
|
||||
|
||||
![]() Kan het niet meer terugvinden, dus als je 'm nog een keer kunt sturen...graag!
|
||||
|
||||
![]() Is de voorbumper ook mat gelakt, of gewoon zwart?
|
|||
|
|||
![]() ook mat gelakt. hoge druk spuit eroverheen en denk dat het er wel af gaat want vorige eigenaar heeft zonder te schuren gespoten.
|
|||
|
|||
![]() heb je toevallig de computer van de wagen nog liggen?
|