![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() voordat mijn bolide na de spuiter ga, ben ik alles aan het passen en meten.
Zo ook de 3 delige zender achterspoiler monteer ik eerst, en dan demonteer ik hem weer voordat hij gespoten wordt. de zijkanten die op de watergoot, hoe bevestigen jullie die? met gewone parkers? of popnagels? waar moet ik op letten bij montage?
__________________
My Golf is my image |
#2
|
|||
|
|||
![]() Mijne zaten gewoon vast met parkers, maar was niet orgineel (imitatie dingen die de vorige eigenaar er op geschroefd had
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() waar zitten die dan wel origineel mee vast?
__________________
My Golf is my image |
#4
|
||||
|
||||
![]() Parkers is de meest voor de hand liggende manier ja. Zou eerst de delen passen en de gaatjes maken.En als die van de spuiter komt,kan je voordat je de delen terug monteert,er ook nog een randje zwarte kit achter doen,houd het allemaal net weer een beetje beter op zn plek icm de parkers.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#5
|
|||
|
|||
![]() zagen jullie de puntjes van de parkers af in de watergoot? of verzwakt dat?
__________________
My Golf is my image |
#6
|
||||
|
||||
![]() Als de gaatjes in de watergoot komen...monteer je hem niet goed hoor!
Zit vast onder de watergoot,in het achterscherm zelf.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#7
|
||||
|
||||
![]() Gewoon niet monteren is mijn mening zonde tog om gaatjes te boren in je carroserie? Wil je hem later eraf halen zit je altijd met de gaatjes. En je auto wordt ook nog gespoten dus gewoon lekker zonder spoiler
|
#8
|
|||
|
|||
![]() @ oettinger 18. dit is een questie van smaak
![]() @ Chris das waar ook.. die kwamen net onder de watergoot.
__________________
My Golf is my image Last edited by Stefan2 : 03-03-2010 at 20:45. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Jah dat weet ik wel
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() ha ha ind.
__________________
My Golf is my image |
#11
|
||||
|
||||
![]() Als je auto nog gespoten moet worden, zou ik gewoon een schroefdraadje op de C-stijl lassen, en daar die spoiler overheen monteren.
Parkers vind ik toch echt niks te zoeken hebben in een auto, tenzij je een houten kofferbak inbouw maakt voor je audio.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#12
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem vastgezeten met roestvrij stalen plaatschroefen
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
__________________
Current: Golf 2 1.3 '89 Golf 2 1.8 GTI '86 Past: Golf 1 GTI 1.8 '83 Golf 4 V5 GTI 2.3 '98 |
#14
|
|||
|
|||
![]() er bestaan busjes welke je met een soort popnageltang vast trekt in het plaatwerk.
In dit busje zit schroefdraad en dan kan je dus met de montage een mooi boutje erin draaien om de spoiler op zijn plek te houden. Kun je tenminste ook nog eens fatsoenlijk aandraaien , want die parker schieten met te vast draaien ook nog er doorheen ook en houd ie niks meer. |
#15
|
|||
|
|||
![]() waarom niet plakken? het gaat tenslotte alleen om de zijkantjes. Het grote gedeelte waar echt krachten op komen te staan zit vast bij de achterruit, dus moet geen probleem zijn. De a-stijl kapjes van een gti zitten zo ook vast.
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#16
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem bij mijn GTD ook gewoon gelijmd met spoilerlijm, soort van ruitenkit.
Halfjaartje terug, zit er nog steeds op...
__________________
Groeten, Jeroen. |
#17
|
|||
|
|||
![]() dus er gewoon opkitten kan ook wel dus is wel jammer als die is gespoten en strak is er weer gaten in te doen.maar vindt het wel mooi staan op een mk1.
__________________
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Blindklinkmoeren perfecte dingetjes zeker als je een zeskant gat hebt maar de ronde werken ook goed als je ze goed vast trekt. |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeskant werkt zeker goed ja...alleen weet jij waar je een zeskant boortje kan kopen? ![]()
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#20
|
|||
|
|||
![]() Vreet die 'spoilerlijm niet teveel in de lak?
__________________
My Golf is my image |