|
|||
|
|||
Mercedes-Benz 280SE ''82
Geen audi of volkswagen, maar ik denk dat dit ook wel in de smaak valt, mijn nieuwe auto die ook de reis naar Worthersee moet gaan maken
De fotos zijn gemaakt onder de eerste proefrit, waar we meteen zonder benzine kwamen te staan door een defecte benzine meter, maar dit is allemaal geregeld. De auto is inmiddels ingevoerd, en er zit een nieuwe apk op voor 2 jaar. Lpg word nu ingebouwd, dus straks lekker toeren Meer fotos volgen! Last edited by Geert_Sneek : 03-01-2010 at 13:36. |
|
||||
|
||||
A)het is geen overig VAG-model
B)worthersee is niet het eerste waar ik aan denk als mik dit ding zie,eerder marokko...
|
|||
|
|||
Mooie ori benz hoort niet in marokko! Er zitte geen spoilers of chrome velgen op
|
|
||||
|
||||
Quote:
En geen gordijnen Heb je er nog plannen mee voor Worthersee???
|
|||
|
|||
Hij is echt in een hele goeie staat, meer er zijn nog genoeg dingen die ik wil verbeteren. 3 hele kleine deukjes rond om, binnen zit hier en daar wat los. En een vorige eigenaar heeft zelf 2 schakelaars in het dashboard gezet, dus die moeten er uit, de grill is niet helemaal 100% meer dus daar ben ik druk naar opzoek. Maar dat is het leuke aan deze auto, genoeg onderdelen.
Voor de rest gewoon zo netjes mogelijk maken. Er komen wel andere velgen op, gewoon oir W126 velgen, alleen de nieuwere variant |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke auto geert, ziet er idd nog mooi origineel uit. m'n vader heeft ook zo'n slee, maar dan 'n 380, en dat rijd heerlijk
|
||||
|
||||
Mmmm, één van de weinige Benzen waar ik dan ook echt helemaal nÃ*et enthousiast van kan worden... Maar goed, als jij er maar plezier van hebt? Ik hoop dat je na de Wörthersee niet met méér deukjes terugkomt, omdat je bekogeld bent?!
BTW: hoe krijg je er een APK voor 2 jaar op als de auto nog geen 30 is?
|
|||
|
|||
Toffe apparaten zijn het hoor! Wacht maar tot je er nette foto's van hebt, ik vind ze gaaf
MAAR, zelf uit Zwitserland gehaald? Hoe doe je dat met kenteken/verzekering onderweg!? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ben jij een sukkel. Mooie aankoop Geert, dit model heb ik zelf ook nog wel eens zin in! Maar dan wel lager, 17" AMG en witte knippers, voor de ultieme kamper-look.
|
||||
|
||||
Quote:
klopt helemaal, verplaatst naar CarCafé
|
||||
|
||||
Vette bak
En idd wat Arnaud zegt: dikke amg's of BBS RS eronder en plat op de bek met airride
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
want?
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar mag je dit model niet met marokanen associëren maar wel met kampers
|
||||
|
||||
Quote:
komt toch op hetzelfde neer?
|
|||
|
|||
nee kampers hebben een ander soort neus
niet persoonlijk bedoeld!
|
|||
|
|||
ik denk dat ze bedoelen dat jij ding afkraakt. Wat je overigens wel vaker doet...omdat je zelf zulk meesterlijk spul hebt blijkbaar!
Ik vind het een dikke bak die smeekt om air....en een dik wiel. Dan kan je je zkr vertonen op Worthersee |
|
||||
|
||||
het is Masterlijk, dat weet toch iedereen
Vette bak, dat rijdt vorstelijk denk ik. Al had ik met zo'n auto liever een iets flinkere motor gehad, het hele ding zal wel genoeg in de weegschaal leggen ben ik bang..
|
|||
|
|||
wij hadden ooit een Benz 500 sl ( Diesel )Amerikaanse versie uit 1982 met alles erop en eraan.
pff wat was dat een bak hadden nooit weg moeten doen. magoed de benz ziet er goed uit man, heel veel rijplezier ermee
|
||||
|
||||
Vette bak hoor, staat ook bij mij nog op het lijstje "wil ik nog wel eens hebben".