|
|||
|
|||
effe voorstellen een mk1
hallo,
ik ben jeroen. Onlangs heb ik een mk1 gti gekocht. De auto was al omgebouwd naar een kr. De laatste tijd heb ik de aut al een beetje aangepast. Ik heb er lenso's op gezet, een supersprint er op gemonteerd, de auto een stuk lager gezet ( er zaten eerst 17 inches op), een rode rand in de grille gezet en een cl onderspoiler gemonteerd (de gti onderspoiler paste niet over de dremples met de verlaging). de bedoeling is er binnenkort een abf motor in te hangen. zodra dit gebeurd maak ik wel een verslagje. groet jeroen Last edited by besseling77 : 01-08-2008 at 23:41. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
welkom op het forum !!
Mooie mk1. waar heb je deze mk1 weg, komt me heel bekend voor. Uit friesland weg ?
|
|||
|
|||
ja, de auto komt uit friesland. hij had al een tijdje stilgestaan volgens mij want er moest wel een en ander aan gebeuren. De remmerij zat vast en injectoren zaten bijvoorbeeld gewoon los in het spruitstuk, homokineethoezen moesten vervangen worden. Voordat hij weer 100 procent is zijn we wel weer een tijdje verder. groet jeroen
|
|
|||
|
|||
ziet er errug goed uit!!
lekkere no nonsens einser! |
|
||||
|
||||
dikke MK1
|
|||
|
|||
Ok dan weet ik welke dit is, mooie wagen en succes ermee !
|
||||
|
||||
Nice
|
|
|||
|
|||
golf1 besseling77
het heeft effe geduurd, maar hier een kleine update. de kr heeft het veld mogen ruimen voor een abf met een andere nokkenas en met 45mm webers. hij heeft onlangs 187,1 pk gerold in geldermalsen. en misschien zit er nog meer in want de ontsteking bleek achteraf ook kapot te zijn. ik heb gelijk de motorruimte een beetje opgeknapt.
[IMG] [/IMG] nu ga rap weer verder met bouwen. er komen nu nog andere stoelen met gordels in en een kooi. daarnaast wil ik nog een keer een frisse 2y bak monteren want deze is redelijk aan het eind van zijn latijn. ook de lenso's gaan het veld ruimen voor een setje rials die ik aan het opknappen ben. [IMG] [/IMG] groet jeroen Last edited by besseling77 : 14-02-2010 at 12:00. |
|
||||
|
||||
Welkom hier en dikke mk I heb je hier, gave motor by the way
|
||||
|
||||
Mooi bakkie, moest een beetje aan de mijne denken
Ik zat ook te denken aan een rood randje op de grille, wel mooi zo zonder de chrome lijstjes. Last edited by evilnyntje : 14-02-2010 at 12:21. |
|
||||
|
||||
vet ding,erg netjes:thubup:
|
|||
|
|||
mooi 1 met en mooi blokje !!
|
||||
|
||||
Nette mk1 met een heel leuk motortje!
|
|
|||
|
|||
kleine aanpassing
ik heb een kleine aanpassing gedaan. ik heb andere achterlichten ingebouwd.
ik vind het net even wat mooier als de orginele. [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Héle nette 1, achterlichten staan m goed.
Gr Pim