|
||||
|
||||
slotloze klinken Golf 4
Op dit moment heeft mijn Golf een setje zwarte stootlijsten. Aangezien de planning is om deze te vervangen voor een setje welke in kleur gespoten kunnen worden, wil ik gelijk mijn deurklinken ook mee spuiten. als we dan toch aan het veranderen zijn (dacht ik) is het wel zo mooi om de sleutelgaten weg te laten . Nu vroeg ik me af of ik slotloze grepen (achtergrepen van een 5-deurs) kan plaatsen in de de voorportieren van een 3 deurs? Of wijken deze qua formaat af?
Ik weet namelijk dat het bij mijn broer z'n seat ibiza niet mogelijk was. Hopelijk heeft iemand hier ervaring me. |
|
|||
|
|||
Kun je bij de dealer gewoon een blind dopje voor bestellen. Net zo als de bijrijders kant, hoef je niet de hele klink te vervangen maar gewoon het gedeelte waar het slotje in zit.
|
||||
|
||||
Had geen idee dat zoiets kon. Bedankt!
Heb ik toch nog een vraag. Mijn klinken zijn nu zwart (ongespoten). Is het gemakkelijk om deze in kleur te spuiten? Hoeveel werk is dat. Ik bedoel, bij stootlijsten is het beter om een nieuwe set te nemen, spaart een hoop moeite en energie. |
|
||||
|
||||
Ik zou ook nieuwe geprimerde klinken kopen denk dat werk kwa uren van spuiten en voorbewerken net zoveel zal kosten als 2 nieuwe klinken