|
||||
|
||||
Corrado en 1.95m , past dat?
Ik ben al een aantal jaren gek van de corrado.
Nu wil ik dit jaar eigenlijk gaan kijken voor een corrado vr6. Echter nu vertelde mij iemand die een corri heeft gehad dat ik daar onmogelijk inpas met mijn 1.95. Tenzij ik helemaal achterover ga liggen in de auto , wat ik dus geen fijne houding vind. Zijn er meer wat langere mensen die wat info zouden kunnen geven? |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet dat makkelijk passen zonder al te veel moeite. De stoel van een Corrado kan vrij ver naar achter. Ik ben zelf 1.82 en als ik de stoel helemaal naar achteren zet zijn mijn benen bijna gestrekt.
En anders gewoon een keer proefzitten. Dan weet je het zeker. |
|
||||
|
||||
Past.
Easy peasy.
|
|||
|
|||
ik ben 1.97 en past perfect in de corrado, komt omdat de stoelen laag liggen en je er een beetje in ligt, door de standaard houding van de sportstoelen. Mijn stoel staat zelfs niet helemaal naar achter.
Ik heb dan wel een kleiner stuur maar het normale stuur pasten me benen er ook nog onder. |
|
||||
|
||||
Ik ben 2.00m,en 10 jaar geleden ook een Corrado gehad...paste best...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
past prima, zo'n beetje de ruimste vw die ik heb gehad
|
|||
|
|||
mijn maat heeft er 1 en die meet 1m98
dus geen probleem en anders eentje zoeken met schuifdakje e |
|
||||
|
||||
Thx heren voor de reacties.
Proefzitten doe ik sowieso nog maar wou het van te voren ff weten Jullie maken m'n humeur weer een beetje beter |
|
||||
|
||||
ik ben zelf ook 1.95 en ik vind het redelijk te doen ik had hiervoor een audi 80 coupé maar die zee van ruimte tref je niet aan in een corrado haha (A), maar het is heel goed te doen lastige momenten zijn als je moeder vriendin of zus in de auto rijd dat de stoel nooit naar achter word teruggezet
|