![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind de spiegels niks en de velgen wat veer naar buiten, maar verder heeft ie er mooi spul opzitten
|
||||
|
||||
![]() alleen die deur die past niet zo mooi als ik het zo zie, had ie ook wel wat geld tegenaan gooien
|
|||
|
|||
![]() mooie bak maar idd die spiegels, velgen vind ik wel mooi...maar wat absoluut niet mooi is...dat 3e remlicht of is dat een weerspiegeling?
|
|
||||
|
||||
![]() Velgen vind ook mooi. Klapruitjes achter zijn echt leuk! Derde remlicht vind ik ook wel apart. M3-achteruitkijkers ben ik ook wel op uitgekeken(hoewel ik ze zelf nog wel heb)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() remlicht vind ik juist wel weer origineel
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het een mooie wagen zoals ie er nu staat. De velgen zijn wel heel diep maar oke. Jammer dat ie op gras staat, ik kan de hoogte dan nooit zo goed inschatten.
|
||||
|
||||
![]() mooie bak, vooral de velgen
![]() alleen vanvoor vind ik ze iets te diep die uitklapbare ruitjes wil ik ook :twisted:
|
||||
|
||||
![]() Supahr
![]() |
|
|||
|
|||
![]() remlicht is zeker apart, maar mooi is iets anders, mijn mening dan he
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem echt SUPERVET, die bumpers in kleur staat echt 1000 keer mooier!! jammer dat de deur er wat scheef in zit!! velgen zijn echt mooi
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() ziet er van de achterkant heel leuk uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schuif/kantel blijft mooi in een mk2.
|
||||
|
||||
![]() beetje te glad die auto
|
||||
|
||||
![]() mooie golf heb er niks op aan te merken buiten zoals eerder gezegd de spiegels en de deur die niet zo mooi afsluit.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe kaler, hoe beter! 8) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() golf classic >> is dit soms uwen auto?
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto (die duitser heb ik het over he
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is inderdaad wel een mooie auto alleen op die spiegels na dan.
Mooi kleurtje trouwens ook wel wat is dat voor kleur dan groen ofzo ?? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() die golf II met die steenslag beschermer is mijn wagen geweest .
sinds twee maanden is hij van m'n broer |
|
||||
|
||||
![]() ah zo
kom ik altijd tegen op meetings, vind hem wel wat hebben. wat voor motor steekt er in?