|
||||
|
||||
Black and Clean - Golf MK2 Project Guust Konings
Zie www.vwgolfmk2.tk voor de voortgang van mijn project.
Zodra er een update is wordt dit hier gepost. Last edited by GuustKonings : 20-11-2006 at 22:13. |
|
||||
|
||||
leuke site, hendig om zo te volgen
|
|
||||
|
||||
Jup, zo dacht ik er ook over. Houdt jullie op de hoogte!
|
|
|||
|
|||
Leuk projectje
|
||||
|
||||
leuk projectje..maar er komen bij mij 2 vragen op.
a. wat ga je precies met de auto doen? b. watvoor moter ligt er nu in? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ten eerste opknappen wat opgeknapt moet worden, denk aan roest, krassen en deuken. De stijl is gewoon simpel en clean, en een race achtig interieur, dus niet vol gepropt met muziek. Er zit een 1.6-je in en die blijft er ook in, hij wordt alleen nog wat gekieteld. Verder schijven achter voor het zicht. En een cleane motorruimte. Echte details heb ik nog niet in mn hoofd. |
|
||||
|
||||
aaah...klinkt goed ben benieuwd keep us posted!
|
|
||||
|
||||
Long time no see...
Leuk dat je weer terug bent, hou ons op de hoogte
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt, het vwforum was/is eigenlijk mn normale forum (3000+ posts), maar ook daar ben ik wat minder actief. En hier was ik ook al ingeschreven sinds december 2003. Maar ik zie dat op dit forum meer kennis over techniek te vinden is. Dus jullie horen hier nog van me als ik problemen heb! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Fijn om te horen We horen t wel
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
euhm...plasticzakjes? Plasticdrugszakjes? waarom niet echte labeltjes eromheen? Plastic is niet prettig te beschrijven en vlekt uit. |
|
||||
|
||||
Hhehe, lol drugszakjes, die zakjes zijn van mn pa, die is dierenarts en stopt daar vanalles in (wie weet wel drugs ).
En geen labeltjes, omdat ik die zo 123 niet had... en de zakjes zijn goed met een markeerstift te beschrijven en zijn niet weg te wrijven. Bovendien gebeurt er weining met de kabelboom en bij terug bouwen gaan de zakjes er weer af of ik doe, zoals jij zegt, gewoon mooie labeltjes eraan. Beter iets dan niets zeg ik maar zo... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hmm word al n aardige "openlucht Golf" zo
|
|||
|
|||
gooi er gelijk een corrado dash in terug ??
|