|
|||
|
|||
leuke mk3 1994 nieuwe apk
koop aangeboden
een leuke sportive vw golf 3 1.6i 8v 55kw 5 versnellingen van het bouwjaar 04-01-1994 apk tot 30-11-2011 ideale beginners auto met zijn sportieve look en mooie kleur 30 euro wegenbelasting p/m 12 euro verzekering p/m recent vervangen -remblokken en schijven voor -remslang l en r voor -wiellager l en r voor -schokbrekers voor -stuurkogel rechts -motorsteun -olie filter en olie -bougies -verdelerkap en router -middenpijp uitlaat -accu -koppakking + distibutie (2008) opties en extra,s -origineel elk, schuifkanteldak -bi xenon 6000k -hella white achterlichten -witte zij knipperlichten -koplampen in hoogte verstelbaar -15 inch speedline velgen -vaste verlaging 40/60 (niet stug) -vol gti kuip inhieuw 4 kopsteunen l en r stoel in hoogte verstelbaar -toerenteller -verwarmde ruitensproeiers -stuur in hoogte verstelbaar -stuurbekrachtiging -trekhaak (afneembaar) -dakspoiler -3e remlicht -powerfull sport uitlaat (mooie lage brom geen herrie) -kenwood radio cd speler -hoedenplank zonder gaten -voorruit met zonneband natuurlijk als elke auto van dit bouwjaar zitten er gebruikers sporen op maar absoluut geen grote schade,s of roest vraagprijs 1450.00
|
||||
|
||||
Handig om te weten voor de geinteresseerden :wat is de kilometerstand ?
|
|||
|
|||
ongeveer 180000 er is een andere teller ingezet met toerenteller de km stand van deze is hoger
|
|||
|
|||
Waarvandaan kom je uit gelderland ? Ik heb zeer veel interesse !
|
|
|||
|
|||
Quote:
pbtje
|
||||
|
||||
Ik zoek wat zuinigers en dit is wel wat ik zoek, misschien inruil tegen mijn mk3 gti?
|
|
|||
|
|||
auto is verkocht